سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح ارکیده رنگ فیلی تیره حاشیه کرم تراکم 2550

127 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی دیگر از بافته های افشان مجموعه فرشیما که در دسته فرش 700 شانه تراکم 2550 کاشان قرار دارد و دارای زمینه ای بی همتا می باشد فرش ۷۰۰ شانه ارکیده فیلی تیره با حاشیه های کرم رنگ است. این بافته زیبا دارای گل های رنگارنگ چون رنگ آبی، کرم و صورتی است که طرحی زیبا را در زمینه فیلی ایجاد نموده است. طرح فرش بدون محدودیت های لچک و ترنج دارای شاخه های پیچان و نقش مایه های ختایی است که هر کدام منقوش به گل های رز رنگی می باشد.
شاخه های اسپیرال این فرش گل برجسته رنگ روشن در کنار هم به صورت منظم و واگیره در کنار هم قرار گرفتند و طرح فرش را شلوغ نموده اند. طرح فرش یک گردشه است؛ اما گلبرگ های بسیار ریزی در زمینه فیلی طراحی شده است که زمینه را شلوغ تر نموده است. برای بهتر دیده شدن طرح فرش لازم است از وسایل تزیینی غیر ضروری در دکوراسیون اجتناب ورزید تا هم ایجاد خستگی بصری نکنید هم فضا نامنظم به نظر نرسند.
گل‌ های شاه عباسی به رنگ های طلایی نیز در زمینه فرش گل برجسته جدید استفاده شده است که طرح فرش را جذاب نموده است. به عنوان رنگ مکمل می توانید در کنار این بافته از اکسسوری های به رنگ سبز یا سبز لجنی استفاده نمایید تا جذابیت فرش بیشتر شود و حالت طبیعی به خود گیرد. این بافته باغ پر گلی است که کف منزل شما را تزیین نموده و زیبایی فضا را دو چندان برابر می کند.
مجموعه فرشیما تمامی تلاش خود را می کند تا بتواند بهترین و باکیفیت ترین بافته ماشینی را با قیمتی باورنکردنی به خریداران محترم ارائه دهد و تجربه ای ناب از خرید فرش اکریلیک را برای آنان به ارمغان آورد.
فرش گل برجسته رنگ فیلی طرح ارکیده در زمینه های مختلف با رنگ بندی های جذاب بافته می شود که اینبار فرشی معرفی نمودیم که در زمینه فیلی با تراکم 2550 در پالت 10 رنگ بافته می شود.
فرش 700 شانه طرح ارکیده نمونه ای از فرش های گل برجسته بافته شده از الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک می باشد. این محصول همانند دیگر بافته ها دارای حاشیه است؛ اما با این تفاوت که حاشیه میانی آن از گل های کرم، آبی و طلایی بافته شده است و در زمینه کرم رنگ طراحی شده است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-orkide-design-dark-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش