سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح چکاوک رنگ سرمه ای

204 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از بهترین و زیباترین نقش های فرش ماشینی که در دسته ی فرش 700 شانه ارزان قیمت قرار می گیرد، فرش طرح چکاوک به رنگ سرمه ای است. این فرش دارای نقشی دلربا از طرح‌های ترنج و لچک دار است که با تراکم 2100 بافته می شود. فرش چکاوک در زمینه سرمه‌ای در 8 رنگ با طراحی متفاوت و حذف لچک ها محدودیت ابعاد فضا را رفع نموده ‌است و محیط کوچک را وسیع‌تر نشان می‌دهد.
نخ ورژن از الیاف باکیفیتی و بسیار خوبی است که در بافت این فرش استفاده شده‌ است. نخ ورژن دارای ویژگی ضد حساسیت، پرز دهی کم و براقیت بالایی است. تراکم 2100 این فرش ارزان قیمت باعث بالا رفتن ضخامت فرش شده و لطافت فرش را به حد بالا رسانده ‌است. نرم بودن فرش به شما کمک می‌کند تا عایقی در برابر سرما و گرما داشته باشید و کفپوشی لطیف برای افراد خانواده خود فراهم آورید.
ترنج زیبای فرش بافته از تار و پودهای رنگین، خورشید تابان را ترسیم نموده و بازتاب نور میان گل‌ها به‌ خوبی رؤیت می‌شود. زمینه سرمه‌ای فرش توسط شاخه‌های پیچان کرم اطراف ترنج میانی را فرا گرفته ‌است و حاشیه‌های ظریف و جذاب ترنج را سرتاسر فرش به عرصه نمایش گذاشته ‌است.
استفاده از گل‌های آبی روشن آرامش خاصی را به مخاطب القا می‌دهد و تیرگی رنگ سرمه‌ای زمینه، نگاه ها را به سوی خود جلب کرده است. ترکیب رنگ کرم و سرمه‌ای در دکوراسیون اطمینان و آرامش را در فضا پخش می کند و با کمک دیگر وسایل منزل می توانید به ‌راحتی چیدمان زیبایی داشته باشید.
حاشیه‌های فرش با رنگ کرم فضا را از یکنواختی خارج نموده و حس گرمی و نشاط را در میان رنگ سرد سرمه‌ای پخش کرده است. از این فرش زیبا می توانید برای دکوراسیون های با رنگ روشن استفاده کنید تا محیطی کاملا گرم و صمیمی برایتان ساخته شود.
فرش 700 شانه چکاوک سرمه‌ای با نازل ‌ترین قیمت و کیفیت مطلوب روانه بازار شده‌ است و تاکنون دارای مشتریان زیادی می‌باشد که ما شاهد افزایش روز افزون طرفداران این فرش 700 شانه طرح چکاوک هستیم.
قیمت مناسب فرش برای افرادی که هر چند سال تنوع در دکوراسیون خود صورت می‌دهند و با تعویض فرش منزل و اداره ی خود موافق هستند بسیار مناسب است؛ زیرا نیاز به بودجه زیادی ندارد.
فرش چکاوک سرمه‌ای در مکان مورد استفاده باید نورگیری کافی داشته باشد و در کنار المان های دیگر با رنگ روشن زیبایی خود را بیش‌ از آنچه هست، می‌تواند پدیدار کند. خرید فرش چکاوک سرمه‌ای ارزان قیمت، مناسب فضاهای پر رفت‌ و آمد همچون مکان‌های عمومی چون مساجد، تالارها، اتاق کودک و آشپزخانه که در معرض آلودگی هستند پرکاربرد است. این فرش قابلیت شستشو مانند دیگر فرش ها را توسط قالی ‌شویی سنتی و صنعتی دارد، بدون آنکه لطمه‌ای به کیفیت فرش و براقیت آن وارد شود.
فرش چکاوک سرمه‌ای در ابعاد استاندارد شش متری ، نه متری و دوازده متری تولید می‌شود و شما می‌توانید با توجه به نیاز مورد نظر خود و اندازگیری های صحیح، این فرش را از فروشگاه معتبر‌ فرشیما دریافت نمایید. باید بگوییم که فروشگاه اینترنتی فرشیما عرضه کننده ی انواع فرش های 700 شانه ارزان قیمت با بهترین کیفیت است که مشتریان عزیز می توانند در سریعترین زمان ممکن خرید خودشان را ثبت کنند و صاحب فرش شوند.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش