سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3307 رنگ فیلی تیره تراکم 2550

24 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

امروزه محصولات ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ در طرح های مختلف با استفاده از رنگ های زیبای طلایی به صورت برجسته و غیره برجسته تولید می شوند. فرش ترنج دار گل برجسته کد ۳۳۰۷ با رنگ فیلی تیره یکی از پرفروش ترین فرش های ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ است.
این فرش زیبا به نسبت رنگ فیلی کمی تیره تر است و در کنار رنگ طلایی جذابیت خاصی به خود اختصاص داده است. امروزه فرش های طلاکوب یکی از فرش های لوکس و شیک است که دکوراسیون را مجلل و فاخر نشان می دهد.
رنگ فیلی به تنهایی در کوتاه مدت فضا را یکنواخت می کند لذا طراح هنرمند با ذوق و هنر ایرانی خود حاشیه های سرمه ای رنگ را طراحی نموده است. رنگ سرمه ای با گرمی رنگ خود از سردی متن فرش می کاهد و محیط را گرم و صمیمی نشان می دهد. استفاده از شاخه های قوس دار و دورانی در زمینه فرش طرح تلفیقی افشان با ترنج را پدید آورده است.
الیاف هایبک و آکریلیک نسبت به الیاف مصنوعی پلی استر اندکی گران تر هستند به همین خاطر هزینه تولید فرش های طلاکوب با افزایش قیمت رو به رو هستند. قیمت فرش های طلاکوب هرچند به نسبت فرش های غیربرجسته و کف ساده گران تر است اما چون قیمت مناسب تری نسبت به فرش های دستباف دارند باعث شد تا متقاضیان زیادی این فرش های زیبا را خریداری کنند.
فروشگاه های معتبر برای رفاه حال بیشتر خریداران سعی نمودند، فرش های زیبا را با سود کمتر و با قیمت درب کارخانه به فروش برسانند. مجموعه تولیدی فرش ماشینی فرشیما یکی از مراکز معتبری است که محصولات خود را اعم از بافته های طلاکوب، گل برجسته فرش های ۷۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه را با طرح ها و رنگ بندی های مختلف با قیمت پایین به فروش می رساند.
کیفیت بالا و قیمت پایین فرش های این مجموعه خریداران را تشویق می کند تا این بافته های زیبا را برای دکوراسیون خود تهیه نمایند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-3307-design-dark-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش