سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح سوگند رنگ سرمه ای تراکم 2550

40 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

با وجود پیشرفت تکنولوژی در صنعت فرش، فرش های ۷۰۰ شانه در رنگ بندی ها و طرح های مختلف روانه بازار شده اند که از ظرافت و کیفیت فرش های ۱۲۰۰ شانه چیزی کم ندارند و شباهت بسیار به فرش های دستباف دارند. فرش ۷۰۰ شانه آنیسا دودی ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ بافته ای دستباف گونه است که با طرح ترنج دار در پالت ۹ رنگ بافته می شود.
طرح این فرش متفاوت از طرح های ترنج دار است؛ چرا که لچک های آن منقوش از گل های طلایی رنگی است که به صورت متقارن لچک ها را به یکدیگر متصل نموده است. استفاده از رنگ های روشن در کنار جزئیات فرش باعث می شود تا مکان شما وسعت بیشتری پیدا کند و در بزرگ نمایی آن نقشی کامل داشته باشد.
گل های طلایی که در فرش به کار رفته این فرش را با نام طلاکوب معرفی می کند که جزو بافته های لوکس و شیک است. ویژگی بارز فرش ضخامت بالا، لطافت مطلوب، کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب آن می باشد. فرش دودی آنیسا با ترکیب رنگ جذاب تأثیرات مثبتی را بر روحیات افراد گذاشته و حس آرامش و راحتی را در فضا ایجاد می کند.
رنگ دودی نور را جذب خود کرده و فضا را تاریک می کند؛ از اینرو طراح از رنگ های روشن تر در زمینه‌ فرش استفاده کرده است تا متناسب با روشنایی کامل فضا جذاب تر باشد. رنگ دودی ظاهر لکه و کثیفی ها را کم تر نشان می دهد؛ لذا نیاز به مراقبت و پاک سازی های منظم ندارد.
ترکیب این فرش زیبا با رنگ طلایی سبب شد تا دکوراسیون شما لوکس و شیک باشد و فضایی شاد و پر طراوتی را ایجاد نموده است. برای داشتن این طرح منحصر به فرد و روح انگیز بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید تا بافته ای قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایید.
فرشیما از مجموعه های بزرگ فرش ماشینی است که تمامی محصولات خود را به قیمت کارخانه عرضه می کند و شما می توانید با خرید این فرش در بسیاری از هزینه های خود صرفه جویی نمایید. آنیسا دودی از الیاف آکریلیک هیت ست بافته شده است و در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری به فروش می رسد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-sogand-design-navy-blue-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش