سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح سنا گل برجسته رنگ دودی با تراکم 2550

191 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش سنا دودی یکی از محصولات گل برجسته 700 شانه است که با تراکم 2550 جزو پرفروش ترین محصولات می باشد. این فرش ترنج دار با رنگ زمینه دودی فضا را مملو از شادی و نشاط می کند و دکوراسیون شما را متمایز از دیگر چیدمان ها نشان می دهد.
فرش سنا در دو زمینه کرم و دودی با 8 رنگ زیبا و لایت بافته می شود که در دکوراسیون های مدرن و مینیمال جایگاه ویژه ای دارد. ترنج مرکزی فرش منقوش از گل های ریز کرم رنگ و طلایی است که همرنگ با لچک ها می باشد.
الیاف به کار رفته در این فرش زیبا و باکیفیت دو الیاف آکریلیک هیت ست شده و هایبالک است. تولیدکنندگان برای برجسته نمودن این طرح فرش از الیاف هایبالک استفاده می کنند تا در مرحله آهار واکنش جمع شوندگی از خود نشان دهد و ارتفاع خاب آن حدود یک میلی متر کاهش پیدا کند. فرش های گل برجسته در میان جوانان و نوعروسان جایگاه خاصی دارد و در دکوراسیون های خود از این فرش زیبا استفاده می کنند.
فرش 700 شانه سنا یکی از فرش های ضخیم و گوشتی است که ارتفاع ضخامت آن حدود 9 میلی متر می باشد. هرچه ضخامت این فرش بیشتر باشد لطافت آن نیز به همان اندازه بیشتر خواهد بود. فرش های گوشتی و ضخیم مانند سنا مناسب دکوراسیون های سنتی بدون مبل می باشند. نشست و برخاست روی این فرش بسیار راحت است و ایجاد خستگی در افراد نمی کند؛ لذا پیشنهاد می شود این فرش زیبا را در اتاق خواب و اتاق کودکان استفاده نمایید.
برای بهتر دیده شدن طرح فرش و شاد نمودن فضا در اتاق خواب بهتر است از رنگ آبی، سبز یا صورتی استفاده نمایید. اگر این فرش زیبا در دکوراسیون سنتی استفاده می شود بهتر است از رنگ قهوه ای یا شکلاتی در اکسسوری ها استفاده نمایید. فرش سنا دودی در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت می باشد.
یکی از شعار های اصلی مجموعه فرشیما تضمین کیفیت و قیمت است که در عمل بر آن واقف بوده است. تمامی محصولات در این مجموعه به صورت حضوری و غیرحضوری برای مصرف کنندگان ارائه می شود.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-sana-highbulk-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش