سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح ارکیده رنگ فیلی روشن تراکم 2550

40 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ۷۰۰ شانه باکیفیت و پرفروش ارکیده فیلی روشن در پالت رنگ و تراکم ۲۵۵۰ از بافته های معروف فرشیما می باشد. این بافته به صورت گل برجسته از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک تولید می شود و به عنوان یکی از فرش های لوکس با کیفیت بالا شناخته می شود.
تراکم بالای این فرش باعث نرمی و مقاومت فرش می شود و ظاهر فرش را زیباتر می کند. اگر به دنبال بهبود ظاهری دکوراسیون خود می باشید از طرح های افشان با رنگ‌های خنثی استفاده نمایید تا افزایش جذابیت زیبایی را در دکوراسیون داشته باشید. این فرش دارای خصوصیات و ویژگی های بارزی است که باعث پرفروش بودن آن شده است.
فرش ۷۰۰ شانه ارکیده با حاشیه های تیره تر از خود فضایی جذاب را در دکوراسیون پدید آورده و از یکنواختی محیط جلوگیری می کند. برای داشتن یک تعادل در محیط خود بهتر است در کنار این رنگ خنثی از رنگ های روشن مانند کرم، طلایی، آبی و صورتی استفاده نمایید. با توجه به سبک دکوراسیون شما و سلیقه شما رنگ های مختلفی می تواند با این فرش ست شود. آنچه در انتخاب رنگ‌‌ مورد اهمیت واقع است نهایت سلیقه و نوع سبک دکوراسیون شما می باشد.
این فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ جزو بافته های ضخیم و لطیف است که بسیاری از افراد به دنبال این بافت باکیفیت می باشند. در کنار ضخامت و لطافت بالای فرش دکوراسیون شما جذاب تر می شود و در کنار حاشیه های خوشرنگ آن بهترین چیدمان را در دکوراسیون خواهید داشت.
بسیاری از خریداران و نوعروسان به دنبال فرش‌های افشان گل برجسته با تراکم بالا هستند تا در کنار ظرافت و زیبایی آن از لطافت آن برخوردار باشند؛ به این افراد پیشنهاد می شود از فرش ارکیده فیلی روشن غافل نشوند. رنگ زمینه فرش جزو رنگ های جذابی است که امروزه خریداران از این فرش استقبال بالایی نموده اند و در کنار رنگ طلایی فضایی لوکس ایجاد و هماهنگی عنصرها افزایش دهید.
تناسب بین جزئیات و لوازم تزیینی و فرش فیلی بستگی به سلیقه شما دارد و در آخر انتخاب شما است که باعث ایجاد تعادل در دکوراسیون داخلی خواهد شد. اگر در میان بافته های افشان به دنبال یک فرش ۷۰۰ شانه با ضخامت عالی هستید پیشنهاد می شود فرش ارکیده را از فرشیما انتخاب نمایید و آن را با قیمت کارخانه بصورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-orkideh-design-light-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش