سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح مارال طلاکوب رنگ سرمه ای

148 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از زیباترین فرش های ماشینی که در دسته فرش 700 شانه ارزان قیمت قرار می گیرد، فرش طرح مارال طلاکوب به رنگ سرمه ای است که با تراکم 2100 بافته می شود و دارای طرح ترنج و لچک دار است. ترنج مرکزی فرش مملو از رنگ طلایی است و گلبرگ‌های اطراف در کنار هم منسجم شده و ترنج بیضی‌شکل را ایجاد نموده ‌است. رنگ طلایی در میان زمینه سرمه‌ای سبک ویکتوریایی و فرانسوی را یاد آور می‌سازد و عظمت و بزرگی خاصی به زمینه ی سرمه‌ای می‌بخشد.
لچک‌های طلایی از گوشه‌های فرش به حاشیه‌های یکنواخت متصل شده ‌است و حاشیه‌های کوچک تنها زمینه سرمه‌ای را با گلبرگ‌های دودی احاطه نموده‌ است و یک ترنج سرمه‌ای رنگ به چشم می‌خورد. رنگ سرمه‌ای فرش فضا را سرد و فشار خون را پایین می‌آورد اما در ترکیب رنگ گرم طلایی محیط را یکنواخت و متعادل می سازد.
خورشید تابان طلایی ‌رنگ در مرکز فرش چشمان مخاطبان را خیره می سازد و گویا کنترل و نظارت میهمانان را به دست گرفته ‌است.
رنگ نقره‌ای در ترکیب با رنگ طلایی در حاشیه‌های فرش دکوراسیون را لوکس می‌کند و استفاده از وسایل تزیینی برنجی و سیلور می‌تواند ترکیب فوق‌العاده در منزل و اداره شما را پدید آورد.
دکوراسیون مدرن و شیک نیازمند فرش‌های نشاط ‌آور است و زیبایی محیط با آن چندین برابر می شود که این خصوصیات در فرش ماشینی مارال سرمه طلاکوب به ‌وضوح دیده می‌شود.
فرش های 700 شانه ارزان قیمت توسط نخ ورژن و با دستگاه مدرن امروزی بافته می‌شود. قیمت نخ ورژن به نسبت نخ‌های آکریلیک و پلی استر ارزان‌تر می‌باشد به‌ همین‌ علت تولید کننده از این نخ در تولید فرش استفاده می‌کند تا قیمت فرش را کاهش دهد.
البته نباید تصور کرد کیفیت این نخ پایین و درجه‌ دوم است، بلکه با کیفیت خوب و از الیاف درجه یک تولید می‌شود و نسبت ‌به نخ پلی استر پرزدهی کمتری دارد و براق و درخشندگی بسیاری به‌ همراه دارد.
ارتفاع خاب فرش مارال سرمه‌ای طلاکوب از حد معمول فراتر رفته و دارای خاب بلند است که خود سبب ضخامت بیشتر فرش ماشینی می‌شود. ضخامت فرش باعث ایجاد لطافت و نرمی در فرش می‌شود که در اثر پا خوردن قابل مشاهده است و می‌توان آن را به‌خوبی احساس نمود.
فرش های 700 شانه مارال طلاکوب در کنار رنگ‌های گرم و شاد محیط را دلنشین‌تر می‌سازد و تأثیرات مثبتی بر روحیات افراد دارد پس دقت داشته باشید با یک ترکیب مناسب در دکوراسیون خود و با رعایت قوانین و اصول دکوراسیون داخلی منزلی زیبا داشته باشید.
فرش مارال در زمینه‌های سرمه‌ای، دودی و طوسی در ابعاد شش‌ متری، نه متری و دوازده‌ متری تولید و به دست مصرف‌ کنندگان می‌رسد. به طور کلی فرش 700 شانه از سری فرش‌های ماشینی پرتقاضا و پرفروش است که اقشار زیادی از جامعه به سوی آن کشانده می‌شود. وزن این فرش سبک‌تر از فرش‌های با تراکم بالاتر است و حمل‌ و نقل آن آسان و همچنین قابل شستشو در منازل به‌ صورت سنتی می‌باشد.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش