سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح گلناز بدون حاشیه رنگ کرم تراکم 3600

126 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

آیا تا به حال در میان بافته های ماشینی به دنبال طرحی بوده اید که از نظر ظاهری دارای حاشیه و ترنج باشد اما شباهت بسیار به فرش دستباف کاشان داشته باشد و از نظر زیبایی برجسته باشد؟ امروزه طراحان با پیشرفت علم در صنعت فرشبافی بافته هایی را طراحی می کنند که در کنار اجزای مهم فرش جلوه ای بی نظیری داشته باشند. به طور مثال فرش ۱۲۰۰ شانه کد ۸۱۲ گلناز کرم با حاشیه کرم بافته شبیه فرش های بدون حاشیه است اما یک نوار با گل های رز می باشد.
در این فرش از الیاف طلایی نیز استفاده شده و با ریزه کاری و طراحی خاصی جلوه بی نظیر را به دکوراسیون می بخشد. این فرش دارای یک گردشه اصلی است که با گل های روشن از لاله و شاه عباسی طراحی شده است. بیشتر گل های این فرش گل رز یا فرنگ است که که با رنگ سفید در طرح طراحی شده است.
این فرش گل برجسته کرم رنگ با تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۹ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود. فرشوهای گل برجسته از بافته های جدیدی است که از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود. الیاف هایبالک معمولاً در زمینه فرش استفاده می شود تا در برابر حرارت در مرحله آهار ارتفاع آن کم شود و گل های آکریلیک را برجسته نشان دهد.
این بافته دارای یک ترنج بسیار کوچکی است که در مرکز فرش قرار گرفته و چهار طرف آن گلدان هایی از گل فرا گرفته که جزو محصولات طلاکوب نیز بشمار می آید. از آنجایی که رنگ زمینه و حاشیه همخوان و همرنگ می باشند در وسعت دهی مکان های کوچک چون آپارتمان ها نقشی بسزا خواهد داشت.
این محصول دارای گل های بسیار ریزی است که در کنار شاخه های پیچان طرحی خاص را پدید آورده و شما می توانید در پالت نه رنگ برای رنگ مکمل در دیگر اکسسوری ها چون پرده، و کوسن و دیوارها استفاده نمایید.
رنگ کرم یکی از رنگ هایی است که از قدیم الایام تا امروز طرفداران بسیاری بسیاری دارد به همین خاطر تولیدکنندگان این بافته را در طراحی های منحصر به فرد تولید می کنند. این بافته دارای یک حاشیه پررنگ تر از رنگ کرم است که به صورت تلفیقی با لور یا ساده بافی ادغام شده و طرح زیبا را ایجاد نموده است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-golnaz-highbulk-design-cream-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش