سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح دیالوگ گل برجسته رنگ ذغالی تراکم 3600

68 بازدید10 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ۱۲۰۰ شانه دیالوگ زغالی با تراکم ۳۶۰۰ جزو بافته های محبوب و جذاب گل برجسته است که طرفداران زیادی را به سوی خود جذب نموده است. مشخصه اصلی این فرش داشتن حاشیه های کمرنگ تر از رنگ زمینه می باشد که در پالت هشتگانه بافته زیبا را در اختیار خریداران قرار داده است.
طرح فرش ترنج دار است و تلفیقی از رنگ های کرم، دودی و زغالی و بژ را در کنار هم قرار داده است. اگر به دنبال فرش زیبا و باکیفیت هستید به شما پیشنهاد می شود فرش های ۱۲۰۰ شانه را خریداری نمایید. رنگ زمینه تیره است اما با رنگ بندی شاد متناسب تمامی دکوراسیون های مدرن و کلاسیک می باشد.
۸ رنگ زیبا و جذاب در این فرش به کار رفته و با توجه به الگوی منحصر به فرد مورد استفاده خریداران واقع شده است. اگر به دنبال خرید یک فرش ماشینی با تعداد شانه بالا و تراکم ۳۶۰۰ هستید فروشگاه فرشیما گزینه های بسیاری را در معرض فروش قرار داده و شما می توانید با انتخاب هر یک از آنها به این بافته ها دست یابید.
بافته های ۱۲۰۰ شانه لحظات باشکوه‌ و استثنائی ترین تجربه ها را در با داشتن یک فرش بی‌نظیر در اختیار شما قرار می دهد. خریداران می توانند فرش های جذاب و زیبا را با دوام بالا و مقاومت بی نظیر به دو روش حضوری و غیر حضوری انتخاب نمایید. از مشخصه های ظاهری این فرش کیفیت بالا، ظاهر زیبا، مقاومت در برابر سایش، طول عمر مفید حداقل ۲۰ ساله و رنگ بندی های می باشد.
این بافته با توجه به سلایق مختلف در زمینه های بژ و زغالی و در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری بافته می شود. قیمت مناسب این فرش دلفریب نسبت به فرش دستباف سبب شد تا با استقبال بی نظیری رو برو شود و از طرح های پرفروش به شمار آید. فرش گل برجسته دیالوگ از دو الیاف آکرولیک هیت ست و هایبالک بافته می شود.
خرید فرش ظریف ۱۲۰۰ شانه با نمایش جزییات دقیق تار و پود به شما امکان داشتن محیط زیبا را می دهد. بهترین چینش و دکوراسیون را با طرح های ۱۲۰۰ شانه فرشیما مخصوصا طرح دیالوگ خواهید داشت.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-dialog-design-charcoal-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش