سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3404 رنگ فیلی تیره تراکم 2550

21 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش فیلی یکی از بافته های وینتیج با جذابیت بی نظیر است که بیانگر سلیقه، ذوق و هنری شما می باشد. طراحی اصیل این بافته بهترین انتخاب برای علاقه مندان به قطعات کلاسیک می باشد. فرش وینتیج فیلی تیره با حاشیه های فیلی روشن یکی از گزینه های دلنشین و لطیفی است که فضای شما را به صورت هنرنمایی نشان می دهد.
این بافته برای هر سلیقه ای جذابیت دارد و نیاز به توضیح و تعریفی ندارد. این بافته ۷۰۰ شانه از پرفروش ترین محصولات فرش های کهنه نما با رنگ فیلی خنثی و گل های شاه عباسی سرمه ای رنگ است که به صورت نیمه لایت بافته می شود. فرش فیلی فوق با گل های سرمه ای جذاب و زیبا است و تزیین شده از گل های آبی تیره یا سیاه هستند که باعث می شوند فرش یک ظاهر شیک و بی نظیری داشته باشد.
فرش فیلی به عنوان یکی از نمادهای فرش ماشینی در ایران تاریخچه قدیمی و طولانی دارد که با استفاده از الیاف های مرغوب بافته ای باکیفیت را در اختیار خریداران قرار می دهد. این بافته فیلی رنگ در پالت های رنگی مختلف نیز بافته می شود و شما می توانید با توجه به نوع محیط خود و ابعاد آن این فرش را انتخاب نمایید. فرش فیلی تیره با گل های سرمه ای در کناره بافته دیگر با گل های کرم رنگ بافته می شود که تفاوت طیف احساس می شود.
طرح فرش دو گردشه است و گردشه اصلی این بافته گل های آبی تیره است. این بافته زیبا و خوشرنگ با طرح افشان بافته شده است و به دور از لچک و ترنج مرکزی فضا را بسیار باز و وسیع نشان می دهد.
رنگ حاشیه فرش نسبت به رنگ زمینه روشن تر است؛ اما گل هایی که در زمینه فرش استفاده شده در حاشیه میانی هم به کار برده شده است و جذابیت فرش را بیشتر نموده و بافت فرش را به صورت یکنواخت نشان می دهد. این بافته ها در وسعت دهی فضا بسیار کمک می کنند؛ به همین خاطر انتخاب آن ها برای محیط های کوچک گزینه عالی می باشد.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش