سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح دانیال طلاکوب فیلی با تراکم 2550

197 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش دانیال فیلی طلاکوب تراکم 2550 از طرح‌ های زیبای ترنج و اصیل ایرانی است که متناسب با دکوراسیون کلاسیک طراحی‌ شده و از فرش‌ های پرطرفدار محسوب می‌ شود. رنگ فیلی زمینه فرش مناسب مکان‌ های کوچک است تا با ترکیب رنگ های لایت فضا را بزرگ‌تر نشان دهد. استفاده از 8 رنگ مختلف در فرش 700 شانه دانیال فیلی نقش‌ و نگارهای زیبایی را پدید آورده است.
تراکم 2550 فرش گل‌ های ریز و درشت را با ظرافت خاص همانند فرش دستباف در کنار هم چیده و جلوه‌ ای از گل‌ های طبیعی را به خود گرفته است. شاخه‌ های سرمه‌ ای با طراحی متفاوت به‌ صورت نقش برجسته در سراسر فرش پراکنده شده و آن را از دیگر محصولات بافته ی ماشینی متمایز نموده است.
ترنج فرش مهره چشم نظری است که نگاه هر مخاطبی را به خود خیره کرده و جایگاه ویژه‌ ای در دل هر بیننده‌ ای پیدا کرده‌ است. گل‌ بوته های طلایی طرح فرش را شلوغ نشان می‌ دهد و تکه‌ های ریز و ریخت‌ و پاش ها در زمینه فرش به وضوح پیدا نیست. ذوق هنری طراح در میان طرحواره ی کرم در هاله‌ ای از لچک به‌ خوبی پیداست و این باعث شد تا فرش رنگ متعادل به خود گیرد.
با توجه به نیازهای خریداران فرش دانیال فیلی طلاکوب در رنگ‌ بندی زمینه‌ های مختلف و در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری تولید و به فروش می‌رسد. ضخامت فرش حدود نه میلی متر است و مناسب مکان‌ های شلوغ و پررفت‌ و آمد می باشد. بافت فرش به‌ علت ضخیم بودن مانند موکت و گلیم نمی شود و با عمر مفید حداقل پانزده سال مهمان منزل شما خواهد بود.
لطافت فرش دانیال با لمس کردن به‌ خوبی مشاهده می‌ شود و مناسب دکوراسیون‌ های سنتی یا سفره‌خانه‌ هایی است که مبل را نمی‌ پسندند و به نشستن روی کفپوش نرم علاقه ی بیشتری دارند. الیاف به‌ کار رفته در فرش دانیال 700 شانه تراکم 2550 نخ صد در صد آکریلیک هیت ست شده است که از مشخصه‌ های اصلی آن عدم پرزدهی و ضد حساسیت می‌ باشد. کودکان حساس و سالمندان با مشکلات تنفسی همیشه در معرض آسیب هستند؛ پس یک فرش با کیفیت ضامن سلامتی آن‌ ها خواهد بود.
قیمت فرش دانیال به نسبت فرش‌ های با تراکم بالا مناسب‌ تر است و همین علت باعث شد تا خریداران به سوی این فرش زیبا کشانده شود؛ اما با تورم و شرایط اقتصادی تولید کنندگان سعی نمودند فرش ارزان‌ قیمت با تراکم پایین را تولید کنند، لذا فرش دانیال فیلی طلاکوب 700 شانه تراکم 2100 ورژن از محصولات جدید با قیمت ارزان و کمتر و کیفیت خوب است که در اختیار خریداران قرار گرفته است.
وجود رنگ طلایی در فرش عاملی شد تا فرش با نام دانیال فیلی طلاکوب در میان خریداران معرفی شود و از طرح‌ های امروزی در میان مصرف کنندگان به شمار آید. رنگ کرم در فرش نمادی از آرامش و صلح است؛ پس فضا را تبدیل به یک مأمن آرام می‌ نماید. اگر محیط شما کوچک است استفاده از دیوار های رنگ روشن، مبلمان ساده و پرده های لایت به شما کمک می‌ کند محیط‌تان وسیع‌ تر نمایان شود و اگر محیطتان بزرگ است در کنار رنگ‌ های هم‌ خانواده محفل شما گرم و مجلستان صمیمی خواهد بود.
فرشیما از فروشگاه اینترنتی معتبر است که در چند دهه‌ی اخیر توانسته است محصولات متنوع از شانه و تراکم و طرح‌ های جذاب را برای خریداران فراهم آورد و با محصولات قیمت مناسب و ارزان تمامی اقشار جامعه را صاحب فرش زیبا و خاص کند.
اگر در میان بافته های جذاب فرشیما دچار سردرگمی هستید و انتخاب رنگ و طرح برایتان مشکل است می‌ توانید با مشاوره رایگان از فروشگاه فرشیما انتخابی آگاهانه داشته باشید و بهترین کفپوش برای منزلتان خریداری نمایید. فروشگاه فرش فرشیما با فروش محصولات با کیفیت و ارائه ضمانت‌ نامه اصل بهترین مشاوره برای داشتن یک چیدمان خاص می باشد.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش