سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح آلاله رنگ فیلی روشن تراکم 2550

60 بازدید10 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی دیگر از محصولات فرشیما فرش ۷۰۰ شانه آلاله فیلی روشن گل برجسته با تراکم ۲۵۵۰ در ابعاد مختلف و استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت می باشد. در این فرش زیبا و خوشرنگ از ۱۰ رنگ جذاب استفاده نموده و طرح زیبای افشان طلاکوب را پدید آورده است.
در زمینه فرش از لچک خبری نیست و بدون محدودیت های سنتی خطوط های دورانی منقوش به گل های طلایی ترسیم شده و طرحی زیبا را به صورت منظم پدید آورده اند. در این فرش از گل های لاله و شاه عباسی فرش دستباف کاشان الهام گرفته و بافته ای زیبا را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.
این بافته مرغوب از نوع الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته شده است و در مقابل لکه ها دوام بسیار خوبی دارد و از نظر شستشو قابلیت بالایی دارد. این فرش در برابر جذب صدا و همچنین حرارت های مناسب به عنوان یک عایق عمل می کند. در کل فرش‌ هایی که از الیاف آکریلیک هیت ست شده بافته می شوند جزو گزینه های پرکاربرد در منازل یا محیط کار به علت داشتن بافتی نرم و ظاهری زیبا می باشند.
این فرش زیبا در برابر پوسیدگی یا تخریب قارچ ها و حشرات مقاومت بالایی دارد و جزو بافته های ضد حساسیت و بدون پرز دهی محسوب می شود. رنگ زمینه فرش همخوانی بسیاری با رنگ طلایی دارد؛ به همین خاطر طراح در فرش از این دو رنگ استفاده نموده است.
فرش های طلاکوب با طراحی های ساده و رنگ پایه فیلی از ترکیبات جذاب و شیک در دکوراسیون داخلی می باشند. این فرش فضای دکوراسیون شما را رویایی و مجلل می کند و تأثیر به سزایی در نورپردازی محیط دارد و دکوراسیون شما را شیک و جذاب می نماید. رنگ طلایی جزو رنگ های جذابی است که به عنوان تزیین و تحلیل فضا بکار می رود و در منازل مجلل و پر طرفدار استفاده می شود.
این طرح به صورت آنلاین یا فیزیکی در فروشگاه فرشیما به فروش می رسد و شما می توانید قبل از خرید از کیفیت و قیمت فرش آگاه شوید و بهترین تصمیم را بگیرید. برای خرید این فرش زیبا و باکیفیت می توانید به فروشگاه آنلاین فرشیما مراجعه نمایید و با اطمینان خاطر بافته ای با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-alaleh-design-light-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش