سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

تابلو فرش دستباف ابریشم تبریز طرح امام علی(ع) اثر استاد رسول

29 بازدید6 ماه پيش
irancarpet

irancarpetکاربر irancarpet

irancarpetکانال irancarpet

منبع: https://iran-rugs.com/product/painting-of-imam-ali/
https://ramazanzadeh.com/imam-ali
از جمله محصولات بسیار نفیس گالری فرش ایران می‌باشد. این تابلو فرش دارای رنگ بندی زیبا و منحصر به فرد با قیمت مناسب به صورت خرید نقد و اقساط (دفترچه اقساط) بدون بهره دارای ارزش خرید بالایی بوده و به دو روش خرید قابل تهیه می‌باشد. خرید حضوری و خرید غیر حضوری (آنلاین، فروشگاه مجازی و) از جمله روش هایی هستند که شما ‌می‌توانید جهت خرید فرش های دستباف ایرانی و تابلوفرش های دستباف ایرانی از گالری فرش ایران تهیه نموده و یک خرید ایده آل و منحصر به فرد داشته باشید.

چنانچه به محصولات مشابه تابلوفرش دستباف طرح امام علی (ع) علاقه دارید، می‌توانید از طریق وبسایت فرش ایران لیست قیمت محصولات دیگر این مجموعه را مشاهده نموده و با مقایسه کیفیت و مقایسه قیمت این محصول و سایر محصولات دیگر اقدام نمایید.

تمامی فرش و تابلوفرش های دستباف گالری فرش ایران با بهترین قیمت روز ارائه شده و نرخ ارز و نواسانات ارزی تاثیر افزایش خاصی بر محصولات آن ندارد و این مورد سبب شده تا گالری فرش ایران از جمله محبوب ترین مراجع فروش تابلوفرش دستباف تبریز و قم باشد. با یک مقایسه بین قیمت محصولات گالری فرش ایران با سایر مجموعه ها، متوجه خواهید شد که در این فروشگاه، ارزان ترین فرش و تابلوفرش های دستباف و گران ترین فرش و تابلو فرش های دستباف، همه و همه به منصفانه ترین قیمت ممکن عرضه می‌شوند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش