سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

نرده آلومینیومی

51 بازدید8 ماه پيش
aluminiumiranasia

aluminiumiranasiaکاربر aluminiumiranasia

aluminiumiranasiaکانال aluminiumiranasia

بسیاری از سازه های ساختمانی برای تأمین ایمنی و رعایت قوانین ساخت به نرده ها متکی هستند. آپارتمان ها، هتل ها، امکانات ورزشی و سایر موارد از سیستم های نرده ای استفاده می کنند. هر پروژه ای به صورت اختصاصی با توجه به مشخصات و نوع کاربری خود ساخته شده است و نرده های آلومینیومی مناسب با آن را به کار می گیرد.

نرده راه پله یکی از المان هایی است که می توان جنس و طرح های زیادی برای ساخت آن به کار برد. آنچه در انتخاب نرده بسیار حائز اهمیت است توجه به دکوراسیون داخلی و یا نمای خارجی است، زیرا اگر مدل نرده و متریال مورد نیاز برای ساخت آن را درست انتخاب کنید خانه شما جذابیت خاصی خواهد داشت. نرده راه پله نه تنها یک المان ضروری برای تکمیل نمای پله هاست، بلکه یک عنصر دکوراتیو برای زیباتر کردن ساختمان نیز محسوب می شود. گارد یا حفاظ پله ساخته شده از یک یا مجموعه ای از مصالح ساختمانی می باشد که جهت حفاظت از سقوط در مجاورت لبه های آزاد سطوح مرتفع که محل عبور و مرور می باشد نصب می گردد.

انواع هندریل ,نرده و یا جان پناه

سیستم نرده آلومینیومی
– سیستم نرده لوله ای آلومینیومی

– سیستم نرده مربعی آلومینیومی

– نرده آلومینیومی سیلور

– نرده آلومینیومی برنزی

– نرده آلومینیوم طلایی

– نرده آلومینیومی مشکی

-نرده آلومینیومی طرح چوب

هندریل شیشه ای
نرده چوبی راه پله
نرده استیل
هندریل فلزی
1.نرده آلومینیومی

نرده الومینیومی برای استفاده در راه پله و یا بالکن به عنوان هندریل و گارد پر استفاده می باشد. از آلومینیوم در طرح ها و ابعاد دلخواه استفاده می شود. روش نصب نرده های آلومینیومی با استفاده از انکرهای بولت های اصطکاکی و یا ضربه ای است که از داخل ریل های پایه (بولت و پایه) به هم پیچ شده و شل نمیشوند.

مزایای هندریل آلومینیوم

استحکام
مقاومت بالا
سبکی وزن
مقاومت در برابر آتش، رطوبت و گرما سرما
تنوع شکل
تنوع رنگ
زیبایی و دکوراتیو بودن
قابل تعویض
قابل بازیافت
ماندگاری ,طول عمر بالا
-نرده های لوله ای آلومینیومی

با استفاده از یک طراحی غیر جوش داده شده، نرده آلومینیومی لوله ای با یک زیبایی بی نظیر در بازارهای امروزی ارائه می شوند. بادوام و قدرت باورنکردنی لوله آلومینیومی از این نوع، استفاده از نرده های آلومینیوم لوله ای سالها نیاز به خدمات تعمیر و نگهداری ندارد.

سیستم نرده ای است که با استفاده از لوله های گرد ایجاد می شود و برخلاف اجزای مربع استاندارد است. اغلب در مکان های شهری مانند تصفیه خانه ها استفاده می شود. بیشتر حفاظ های کمک از لوله های گرد ایجاد شده و می توان به عنوان نوعی از نرده های لوله ای مورد بررسی قرار گرفت.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش