سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

پنجره مونوریل

47 بازدید9 ماه پيش
aluminiumiranasia

aluminiumiranasiaکاربر aluminiumiranasia

aluminiumiranasiaکانال aluminiumiranasia

در دنیای امروز ما شاهد پیشرفت درساخت و تولیدات مربوط به ساختمان هستیم و در واقع می توان گفت که پنجره ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند. پنجره مونوریل یکی ازبهترین و پرفروش ترین پنجره ها به حصاب می آید . در واقع این محصول در ابتدا برای رفع نیاز مناطقی مانند مناطق مدیترانه ای و شرایط مشابه ان طراحی شده است و شباهت بسیار زیادی به پنجره های ریلی داشته و با عایق بندی بسیار مناسبی در بازار عرضه می شوند. این نوع پنجره شباهت زیادی به پنجره ریلی دارد وتفاوت آنها در خصوص ابندی و هوابندی انهاست . پنجره های مونوریل نسبت به پنجره های ریلی عایق ترهستند. (میزان عایق بودن آن ها ۵۰ درصد بیشتر است و میتواند از 900کیلوگرم تا 1تن وزن تحمل کند).در واقع این محصول می تواند با استحکام و مقاومت بسیار زیادی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای تمامی ساختمان ها به شمار رود.
پنجره مونوریل (Monorail) چیست؟
این پنجره جایگزینی است برای پنجره کشویی ،یراق آلات در این نوع پنجره دوحرکت را انجام مید هد : بلند شدن بازشواز ریل و دیگری حرکت کشویی بازشو بر روی ریل می باشد .با توجه به نوع یراق آلات مصرفی در این گروه از محصولات ، تا حد بسیار بالایی معضلات سیستمهای کشویی از نظر هوابند بودن وعایق بودن مرتفع گردیده است .

درب و پنجره های لیفت نوعی پنجره کشویی هستند که تحمل وزن تا یک تن را دارند .این پنجره ها نیازی به کتیبه یا نگهدارنده نداشته و برای زیبایی بیشتر نما و استفاده در ابعاد بزرگ شیشه مناسب هستند .

از جمله مزیت های پنجره منوریل نسبت به پنجره های ریلی معمولی ،آببندی و هوابندی کاملتر آن است .

همچنین این تنوع را در پنجره ایجاد میکند که پنجره ریلی بصورت یک لنگه ریلی و یک لنگه بازشو همزمان در یک چهارچوب قرارداشته باشند.

مونتاژ پنجره کشویی مونوریل غیرترمال اکرول
جهت مونتاژ فریم پنجره اکرول سری 60 از فیکسر آلومینیوم دکمه دار 1126و فیکسر پانچی 26*101 و سری 100 از فیکسر دکمه دار 1126 و پانچی 26*101 استفاده میشود.
جهت مونتاژ لنگه پنجره کشویی اکرول سری 60 و 100 از فیکسر دکمه دار 1126 و فیکسر پانچی 26*101 استفاده میشود. که بعد از تولید فریم 2 عدد لنگه پنجره بر روی چهار چوب سوار میشود که یکی از لنگه ها بایستی فیکس شود و دیگیری قابل بازوبسته شدن باشد که در این روش مقدار پروفیل بیشتری مصرف میشود که هم باعث اضافه وزن پنجره شده و هم قیمت تمام شده آن بالاتر خواهد بود.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش