سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

اشکودا اکتاویا - سدان لوکس سایز متوسط در جزئیات

51 بازدید1 ماه پيش
mr.khat

mr.khatکاربر mr.khat

mr.khatکانال mr.khat

با Octavia Pro آشنا شوید که 64 میلی متر (2.51 اینچ) طولانی تر (اکنون در 4753 میلی متر یا 187.1 اینچ) نسبت به نسخه جهانی است و بیشترین کشش بین محورها را دارد زیرا فاصله بین دو محور 44 میلی متر (1.7 اینچ) افزایش یافته است. 2730 میلی متر (107.4 اینچ). این بدان معناست که مشتریان اکنون می توانند از سطوح تقریباً فوق العاده ای از فضای پا در خودروهای یک سگمنت پایین تر و با قیمت مقرون به صرفه تر لذت ببرند.

جدای از درهای عقب بلندتر، طراحی به نوع بین المللی وفادار است. با این حال، اشکودا سپرهای جلو و عقب جدیدی را طراحی کرده است که پس از Octavia RS ظاهری اسپورت‌تر به نسخه Pro می‌بخشد. همچنین چند رنگ پر جنب و جوش همراه با درپوش آینه های جانبی مشکی و چرخ هایی به بزرگی 18 اینچ را دریافت می کند.

فضای داخلی از جدیدترین نسل Octavia که همه ما با آن آشنا هستیم منتقل شده است و شامل یک صفحه نمایش لمسی 12 اینچی و یک صفحه نمایش دیجیتالی 10.25 اینچی اختیاری درایور است. اشکودا نسخه پرو را در چین با نمایشگر هدآپ با هزینه اضافی به همراه جدیدترین سیستم های ایمنی و کمک راننده در حال حاضر در مدل جهانی عرضه خواهد کرد.

در زیر کاپوت، یک موتور 1.4 لیتری بنزینی توربوشارژ با 150 اسب بخار قدرت (110 کیلووات) چرخ های جلو را از طریق یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به حرکت در می آورد. DSG از فناوری Shift-by-wire گروه فولکس‌واگن استفاده می‌کند، به این معنی که انتخابگر دنده کوچک است و مدرن‌تر از مجموعه قدیمی‌تر به نظر می‌رسد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش