سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

2024 Mercedes EQB Edition One Hofele

46 بازدید6 ماه پيش
mr.khat

mr.khatکاربر mr.khat

mr.khatکانال mr.khat

ارتفاعات: کابین مجهز، جادار برای بزرگسالان در دو ردیف اول صندلی، شتاب سریع از مدل EQB350.
کم: فضای افراد ردیف سوم برای مفید بودن بسیار کوچک است، فضای بار کمتری نسبت به رابط سرگرمی سرگرمی GLB گازسوز است.
حکم: برخلاف سایر خودروهای برقی که با ظاهر بیرونی و ویژگی‌های فریبنده جذاب هستند، EQB همه چیز را ساده و هوشمندانه شبیه به شاسی‌بلند کلاس GLB گازسوز نگه می‌دارد که بر اساس آن ساخته شده است.

بررسی اجمالی

اگر از خودروهای برقی که بیش از حد تلاش می کنند تا منحصر به فرد باشند خسته شده اید، مرسدس بنز EQB 2024 را در نظر بگیرید. این خودرو بسیار شبیه به شاسی‌بلند کلاس GLB گازسوز به‌نظر می‌رسد که حتی ممکن است متوجه نشوید که از الکترون نیرو می‌گیرد – حداقل تا زمانی که آن را رانندگی کنید. به جز کاهش جزئی در فضای بار و برخی تفاوت‌های ظاهری جزئی، EQB و GLB قابل تشخیص نیستند—و ما فکر می‌کنیم این چیز خوبی است. هر دو برای رانندگی سرگرم کننده، کاربردی و شیک هستند. سه نسخه مختلف از EQB وجود دارد که از EQB250+ دیفرانسیل 188 اسب بخاری شروع می شود و تا EQB300 با قدرت 225 اسب بخار و EQB350 با قدرت 288 اسب بخار، که هر دو استاندارد چهار چرخ محرک را ارائه می دهند. فضای داخلی آن برای یک SUV کوچک مناسب و جادار است، با تمام فن آوری های لازم برای اتصال شما به دنیای دیجیتال. شاید تنها نقطه ضعف EQB محدوده رانندگی تخمینی آن باشد که حداکثر تنها 250 مایل در هر شارژ است.

برای سال 2024 چه خبر؟

مرسدس بنز کوچکترین شاسی‌بلند الکتریکی خود را برای سال 2024 با جلوپنجره بازطراحی‌شده، عناصر روشنایی به‌روز و چند اصلاحات داخلی تغییر مختصری داده است. جلوپنجره در حال حاضر دارای همان الگوی ستاره ای با سایر مدل های EQ تمام الکتریکی این شرکت است و قسمت جلویی دارای نوار نوری است که در امتداد قسمت بالایی قرار دارد. سپر جلو و چراغ های عقب نیز ماساژ داده شده است. فضای داخلی EQB از یک فرمان جدید با کنترل های لمسی روی پره ها بهره می برد و سیستم اطلاعات سرگرمی با نرم افزارهای پیشرفته تری به روز شده است.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش