سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

پورشه کاین GT 2024 - جزئیات داخلی و خارجی

54 بازدید1 ماه پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
mr.khat

mr.khatکاربر mr.khat

mr.khatکانال mr.khat

ارتفاعات: گزینه‌های موتور منقبض، دستگیره‌هایی مانند یک سدان اسپورت، حداکثر ظرفیت یدک کش.
کم: اضافه کردن اقلام لوکس قیمت را بالا می برد، چرخ های بزرگ سواری شلوغ و ترمزهای لمسی ایجاد می کنند.
حکم: در طول سال‌ها، کاین از کابوس یک عاشق پورشه - که به اشتباه نماد پایان عصر خودروهای اسپرت این برند است - به یک SUV با عملکرد محترم تبدیل شده است.

بررسی اجمالی
پورشه با تکیه بر میراث چند دهه ای خود در تولید خودروهای اسپورت، هر یک از وسایل نقلیه خود - از جمله شاسی بلندهایی مانند کاین 2024 - را با طبیعتی سرگرم کننده برای رانندگی آغشته می کند که برای رقبا دشوار است. اگرچه کاین یک SUV سایز متوسط است، اما به لطف شاسی تنظیم شده ماهرانه، در پیچ‌ها احساس سبکی می‌کند. همچنین سریع است، مخصوصاً با یکی از پیشرانه‌های با خروجی بالا که شامل یک پلاگین هیبریدی موجود و یک توربو دوقلو V-8 است. بزرگ‌ترین شاسی‌بلند پورشه نیز لوکس است، با سواری دقیق، کابینی آرام، و امکانات فنی و راحتی فراوان. اگرچه ممکن است از 911 توربو بهتر عمل نکند، اما کاین برای جلب رضایت راننده خود، ورزشکاری زیادی ارائه می دهد و در عین حال فضای کافی برای افراد و بار فراهم می کند.

چه چیزی برای سال 2024 جدید است؟

کاین امسال از ظاهری تازه برخوردار می شود، هرچند خفیف. تغییرات ظاهری نیاز به نگاهی دقیق دارد، اما در داخل، کاین دارای طراحی داشبورد جدید با املاک دیجیتالی بیشتر، فرمان جدید قرضی از خودروی اسپورت 911 و اهرم تعویض دنده جدید نصب شده روی داشبورد است. پورشه عملکرد خود را در سراسر جهان نیز افزایش داده است. مدل پایه 13 اسب بخار بیشتر از قبل دارد، در حالی که E-Hybrid 9 اسب بخار قدرت دارد. تریم S بیشترین تقویت را دریافت می‌کند، زیرا توربوی دوقلوی 2.9 لیتری V-6 خود را برای موتور 4.0 لیتری V-8 توئین توربوی 468 اسب بخاری کنار می‌گذارد.
قیمت و کدام یک را بخریم
کاین: 80850 دلار
Cayenne E-Hybrid: 93350 دلار
Cayenne S: 97350 دلار

موتور، گیربکس و عملکرد
پورشه به شما این امکان را می دهد که کاین را از چند طریق مشخص کنید، از یک موتور 3.0 لیتری V-6 توربوشارژ شروع کنید که 348 اسب بخار قدرت دارد. پلاگین هیبریدی (که E-Hybrid نامیده می شود) با یک موتور الکتریکی و یک توربوشارژ V-6 برای ترکیب 463 اسب بخار ترکیب می شود. کاین S دارای یک موتور V-8 توئین توربو با قدرت 468 اسب بخار با صدای اگزوز عالی و شتاب خیره کننده است. ما انتظار داریم یک تریم GTS با قدرت بیشتر داشته باشیم، اما پورشه هنوز آن مدل را تایید نکرده است. همه موتورها با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ محرک جفت می شوند. در حالی که ایجاد هر چیزی که بیش از دو تن وزن دارد، چالش برانگیز است، مهندسان اشتوتگارت با کاین موفق شدند. زمانی که ما توانستیم یک کاین S را نمونه برداری کنیم و آن را به اندازه مدل سال گذشته ورزشی و زیبا یافتیم. دمپرهای تطبیقی در حال حاضر در خط تولید کاین استاندارد هستند و اکثر تریم‌ها دارای گزینه‌های عملکردی اضافی هستند که شامل سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم، فرمان چهار چرخ برای مانور بهتر و میله‌های ضد رول فعال برای سر پیچ‌ها می‌شود.

داخلی، راحتی و باربری
در داخل، کاین 2024 طراحی داشبورد جدیدی با صفحه نمایش بیشتر و ظاهری الهام گرفته از سدان تایکان EV دارد. فرمان SUV با فرمان قرض گرفته شده از خودروی اسپورت 911 جایگزین شده است و دسته گیج اکنون کاملا دیجیتال است. یک جابجایی تعویض دنده روی داشبورد نصب شده است که فضایی را در کنسول مرکزی برای فضای ذخیره سازی آزاد می کند. پورشه اساسا یک بوم خالی در داخل کاین را برای مشتریان فراهم می کند تا آن ها را به دلخواه شخصی سازی کنند. همه چیز از تزئینات داخلی گرفته تا رنگ های کمربند ایمنی و مواد سطح را می توان به صورت جداگانه انتخاب کرد، تقریباً همیشه با هزینه اضافی. علاوه بر گزینه‌های سنتی - برای مثال صندلی‌های جلو و عقب دارای گرم‌کن و تهویه‌شونده، کاین ارتقاهای مطلوبی مانند صندلی‌های پشتیبانی‌کننده‌تر، ماساژور صندلی‌های جلو و کنترل آب و هوای چهار منطقه‌ای را ارائه می‌دهد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش