سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

درمان زردی نوزاد در خانه

26 بازدید7 ماه پيش
narges_12

narges_12کاربر narges_12

narges_12کانال narges_12

معمولاً مقدار شیر مادر در روزهای ابتدایی پس از زایمان بسیار کم است و این احتمال وجود دارد که برای تغذیه نوزاد کافی نباشد. در این صورت سیستم گوارش نوزاد عملکرد درستی نداشته و ممکن است بیلی‌روبین در بدن او تجمع نماید. پس اگر این احتمال وجود دارد که شیر شما برای نوزاد کافی نباشد، برای پیشگیری از زردی حتماً از شیر خشک به‌عنوان مکمل استفاده کنید لذا مصرف شیرخشک یکی از راه‌های درمان زردی نوزاد در منزل می‌باشد.

شیر خشک گیاهی دارویی است که از صمغ نوعی گیاه به دست می‌آید. در این داروی گیاهی ماده‌ای به نام مانیتئل وجود دارد که برای درمان زردی بسیار مؤثر است. می‌توان به صورت صمغ در عطاری‌ها پیدا کرد. یا به عنوان عصاره و قطره از داروخانه‌ها خریداری کرد.

باید مقدار مصرفی این دارو را طبق نظر پزشک انجام داد. و از مصرف زیاد و بی‌اندازه آن خودداری کرد. البته بعضی از پزشکان استفاده از شیرخشت را توصیه نمی‌کنند. اما چیزی که تجربه اثبات کرده است نقش مؤثر آن در طی سال‌های طولانی در درمان این بیماری بوده است.

مقدار مصرف شیر خشک باید کم باشد. به نحوی که اگر به عنوان صمغ مصرف می‌کنید باید یک چهارم قاشق غذاخوری در یک قاشق غذاخوری حل گردد. و به کودک داده شود.

اگر مادر نیز از شیر خشک مصرف کند و شیر به کودک دهد انجام این عمل همزمان با مصرف شیر خشک توسط نوزاد می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش