سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

جیپ گرند چروکی 2022 - شاسی بلند لوکس مدرن با تکنولوژی بالا

142 بازدید11 ماه پيش
up_to_date

up_to_dateکاربر up_to_date

up_to_dateکانال up_to_date

بررسی اجمالی
وقتی چشمان خود را می بندید و به یک جیپ فکر می کنید، احتمالا رانگلر خشن و خشن به ذهنتان خطور می کند، اما گرند چروکی در موفقیت این برند معروف آفرود از نظر فروش به همان اندازه اهمیت دارد. جذابیت آن با این واقعیت تقویت می‌شود که قابلیت‌های آفرود چشمگیر را با ظرافت در جاده ترکیب می‌کند، قرارها و ویژگی‌های لوکس زیادی را ارائه می‌دهد، و ظاهر خشن و بیرونی را دارد که خریداران جیپ دوست دارند. ما هم در واقع آن را دوست داریم و به آن جایزه انتخاب سردبیران دادیم. سه پیشرانه ارائه شده است، از جمله گزینه های آشنای V-6 و V-8 و یک نوع پلاگین هیبریدی جدید که جیپ آن را 4xe می نامد. در حالی که دیفرانسیل عقب در مدل‌های V-6 استاندارد است، کمتر از سه سیستم چهارچرخ متحرک مختلف در دسترس است که به شما کمک می‌کند تا با هر چیزی که سبک زندگی شما نیاز دارد، خواه رفت و آمد در هوای برفی یا صخره‌های خزنده در موآب، مقابله کنید.

چه چیزی برای سال 2022 جدید است؟

برای مدل سال 2021، جیپ نسل جدیدی از گرند چروکی را روانه بازار کرد، اما مدل جدید را فقط به عنوان یک نوع L سه ردیفه (به طور جداگانه بررسی می‌شود) در کنار نسل قبلی GC دو ردیفه عرضه کرد. برای مدل سال 2022، گرند چروکی استخوان های قدیمی خود را با معرفی یک بدنه دو ردیفه سوار بر معماری جدید از بین می برد.
قیمت و کدام یک را بخریم
لاردو: 40120 دلار
ارتفاع: 45225 دلار
محدود: 46440 دلار
Trailhawk: 56030 دلار
زمینی: 56035 دلار
4X PHEV: 57660 دلار
4X PHEV محدود: 59,495 دلار
قله: 60095 دلار
Trailhawk 4xe PHEVÇ: 64280 دلار
رزرو Summit: 66575 دلار
Overland 4X PHEV: 67555 دلار
Summit 4xe PHEV: 71515 دلار
Summit Reserve 4xe PHEV: 76095 دلار

گرند چروکی هزاران نفر بالاتر از رقبایی مانند کیا تلوراید و هیوندای پالیسید - آن را مالیات جیپ در نظر بگیرید - شروع می‌شود و تریم‌های بالاتر آن نیز قیمتی مشابه برخی از SUV‌های لوکس دارند. همانطور که گفته شد، ما فکر می‌کنیم که مدل Limited بهترین ترکیبی از ویژگی‌ها را نشان می‌دهد و Laredo پایه را با تجهیزات بیشتر برای رضایت خریداران لوکس بهتر می‌کند. لیمیتد به صورت استاندارد با تودوزی چرمی، درب عقب برقی، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی، نور محیط داخلی، چراغ‌های جلوی خودکار، استارت از راه دور و غیره عرضه می‌شود. پکیج Entertainment Group را در نظر می گیریم که صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگتر 10.1 اینچی و استریوی Alpine با 9 بلندگو را اضافه می کند. همچنین پکیج Lux Tech Group II را انتخاب می‌کنیم، با برف پاک‌کن‌های حساس به باران، شارژر تلفن بی‌سیم، روکش‌های چرمی سوراخ‌دار، صندلی‌های جلوی تهویه‌دار، ستون فرمان قابل تنظیم برقی، آینه دید عقب دیجیتال، آفتابگیرهای ردیف دوم، سیستم دوربین بیرونی 360 درجه، سنسورهای پارک جلو و عقب، و ویژگی جلوگیری از برخورد که به هنگام سفر از میان تقاطع ها کمک می کند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش