سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

نرم افزار ماموریت و مسافرت شرکت مهندسی کسرا

29 بازدید1 سال پيش
kasraco_net

kasraco_netکاربر kasraco_net

kasraco_netکانال kasraco_net

امروزه سازمان ها کارمندان خود را به ماموریت های سازمانی دور و نزدیک فرستاده و انتظار دارند آن ها بتوانند در طی این ماموریت ها، وظایف و امور محوله سازمان را به بهترین شکل ممکن به نتیجه برسانند.
در همه سامانه‌هاي حضور و غياب امكان ثبت ماموريت‌هاي روزانه وجود داشته؛ و عملكرد مجوزهاي ماموريت روزانه نیز به طور خاص رفع غيبت و گزارش تعداد ماموريت‌هاي روزانه در خروجي كاركرد ماهانه کارکنان است. اما به دلیل وجود ظرافت های بسیار در این حوزه هر سیستم ماموریتی نمی تواند به خوبی از عهده محاسبه و مدیریت ماموریت های کارکنان برآید.
سامانه مديريت ماموريت و مسافرت كسرا در هر مرحله از انجام ماموریت قابليت‌هاي بي‌نظيري در مورد ثبت درخواست ماموريت و عملكرد آن؛ و همچنین موارد مرتبط با الزامات ماموريت فراهم مي‌نمايد.
در مرحله اول، یک ماموریت شامل درخواست و صدور حکم ماموریت طبق سناریوی سازمانی می¬شود. علاوه بر این، در هر سازمان به ازای هر ماموریت درخواست های متفرقه ای نیز ممکن است وجود داشته باشد که می تواند همزمان با درخواست ماموریت ایجاد و به گردش در بیایند.
در مرحله بعد لازم است عملکرد، گزارش و هزینه های ماموریت انجام گرفته توسط مامور ثبت شده؛ و این اطلاعات جهت تایید نهایی مدیران ارشد در سامانه به گردش درآید.
در مرحله اتمام ماموریت نیاز است محاسبات حقوق و هزینه ماموریت با اتصال به سامانه کارگزینی و بر اساس حکم سازمانی هر فرد و علاوه بر این، آیین نامه های ماموریت سازمان انجام پذیرد. به همین منظور در سامانه کسرا امکان ارتباط با نرم افزار حقوق دستمزد جهت درج حق ماموریت و صدور فیش حقوقی به صورت یکپارچه فراهم می گردد.


https://www.kasraco.net/attendance-system/mission-and-travel-management-system/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش