سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

پایه فیلتر روغن هیدرولیک SRFA series double-cylinder micro d

15 بازدید10 روز پيش
metalican_fars

metalican_farsکاربر metalican_fars

metalican_farsکانال metalican_fars

1.( پایه فیلتر هیدرولیک مخزن مدل فیلتر برگشت روغن میکرو دو سیلندر سری SRFA ) با فشار کاری 1.6 mpa می باشد.
2.این پایه فیلتر روغن هیدرولیک SRFA series double-cylinder micro direct return oil return filter با مشخصات ( فیلتر برگشت روغن میکرو دو سیلندر سری SRFA (SRFA series double-cylinder micro direct return oil return filter) ) امکان ارائه با نرخ های جریان های 25 و 40 و 63 و 100 و 160 و 250 و 400 و 630 و 800 و 1000 لیتر بر دقیقه را داشته که نوع اتصال آن پایه فیلتر هیدرولیک فیلتر برگشت روغن میکرو دو سیلندر سری SRFA به صورت فلنج می باشد.
3.سایز ورودی و خروجی سیال این یونیت فیلتر هیدرولیک متغیر بوده و با ابعادهای 20 میلیمتر، 32 میلیمتر، 50 میلیمتر ، 65 میلیمتر ، 90 میلیمتر ، قابل تحویل است.
4.همچنین از لحاظ فیلتراسیون این هوزینگ فیلتر هیدرولیک با دقت مش 1 میکرون، 3 میکرون، 5 میکرون، 10 میکرون ، 20 میکرون ، 30 میکرون ، امکان تحویل فلنج را دارا می باشد.
5. همچنین نمایشگر و سیستم آلارم تعویض فلنج فیتلر SRFA series double-cylinder micro direct return oil return filter ، در موقعیت 0.35 مگاپاسکال فعال شده و خبر از زمان نیاز به تعویض آن می دهد.
این فیلتر از دو فیلتر تک سیلندر، یک سوپاپ معکوس، یک سوپاپ بای پس، یک فرستنده، یک دیفیوزر و ... تشکیل شده است که در بالای مخزن روغن نصب می شود و می تواند عنصر فیلتر را بدون خاموش کردن سیستم جایگزین کند. این مناسب برای فیلتر کردن روغن برگشتی در سیستم های هیدرولیک مداوم است. برای فیلتر کردن پودر فلز تولید شده در اثر سایش اجزای مختلف در سیستم هیدرولیک و ناخالصی های لاستیکی در مهر و موم استفاده می شود. و غیره برای تمیز نگه داشتن جریان برگشت روغن به مخزن برای تسهیل گردش روغن در سیستم. هنگامی که عنصر فیلتر یک فیلتر مسدود می شود و اختلاف فشار بین ورودی و خروجی 0.35 مگاپاسکال است، فرستنده سیگنالی را ارسال می کند. در این زمان، شیر معکوس را بچرخانید تا فیلتر روغن پشتیبان کار کند و سپس عنصر فیلتر مسدود شده را تعویض کنید.
تماس با ما گروه صنعتی متالیکان فارس 07138331212 - 09362082933

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش