سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

محفظه فیلتر هیدرولیک SMF series double-cylinder medium press

17 بازدید13 روز پيش
metalican_fars

metalican_farsکاربر metalican_fars

metalican_farsکانال metalican_fars

1.( پایه فیلتر هیدرولیک مدل فیلتر فشار متوسط دو سیلندر سری SMF ) با فشار کاری 10 mpa می باشد.
2.این پایه فیلتر روغن هیدرولیک SMF series double-cylinder medium pressure filter با مشخصات (فیلتر فشار متوسط دو سیلندر سری SMF (SMF series double-cylinder medium pressure filter)) امکان ارائه با نرخ های جریان های 30 و 100 لیتر بر دقیقه را داشته که نوع اتصال آن پایه فیلتر هیدرولیک مدل فیلتر فشار متوسط دو سیلندر سری SMF به صورت المنت می باشد.
3.سایز ورودی و خروجی سیال این یونیت فیلتر هیدرولیک متغیر بوده و با ابعادهای 10 میلیمتر، 25 میلیمتر، قابل تحویل است.
4.همچنین از لحاظ فیلتراسیون این هوزینگ فیلتر هیدرولیک با دقت مش 5 میکرون، 10 میکرون، 20 میکرون، امکان تحویل المنت را دارا می باشد.
5. همچنین نمایشگر و سیستم آلارم تعویض المنت فیتلر SMF series double-cylinder medium pressure filter ، در موقعیت 0.5 مگاپاسکال فعال شده و خبر از زمان نیاز به تعویض آن می دهد.
6. همچنین بوبین الکترونیکی این محفظه فیلتر هیدرولیک 48 w و 50 w قابل ارائه است.
این فیلتر از دو فیلتر تک سیلندر، دو شیر یک طرفه، یک سوپاپ معکوس، یک فرستنده و ... تشکیل شده است که می تواند بدون خاموش شدن سیستم، عنصر فیلتر را جایگزین کند و برای سیستم های هیدرولیک فشار متوسط و کم که به طور مداوم کار می کنند مناسب است. . هنگامی که عنصر فیلتر یکی از کارتریج های فیلتر به مقدار فشار مشخص شده توسط فرستنده اختلاف فشار در حین کار مسدود شود، فرستنده فعال می شود و می تواند منبع تغذیه و نشانگر را فشار دهد تا افراد را وادار به تعویض المنت فیلتر کند. هنگام تعویض عنصر فیلتر، فقط دسته شیر معکوس را به موقعیت دیگری بچرخانید و کارتریج فیلتر یدکی شروع به کار می کند. پیچ تخلیه روغن کارتریج فیلتر مسدود شده را باز کنید تا روغن تخلیه شود و سپس پوسته بیرونی را باز کنید تا عنصر فیلتر جایگزین شود. توجه: 1 پس از گرفتگی، عنصر فیلتر باید به موقع تعویض شود تا به دلیل افزایش مداوم اختلاف فشار در سرتاسر عنصر فیلتر، آسیبی به عنصر فیلتر که باعث آلودگی بیشتر سیستم می شود، جلوگیری شود.
تماس با ما گروه صنعتی متالیکان فارس 07138331212 - 09362082933

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش