سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فیلتر مش الیاف نارگیلی_ Coconut Fiber Mesh

38 بازدید2 ماه پيش
metalican_fars

metalican_farsکاربر metalican_fars

metalican_farsکانال metalican_fars

فیلتر الیاف نارگیلی طی یک فرآیند خاص به شکل فرفری در می آید.سخت، مقاوم در برابر خوردگی، الاستیک و نگهدارنده است.لایه سطحی الیاف دارای حالت زبری است. ساختار مقعر و محدب، تشکیل یک شبکه 3 بعدی، در نهایت، می تواند به طور موثر روغن و آب را جدا کند یا ذرات ریز را مسدود کند، بادوام، دارای طیف گسترده ای از کاربردها در محیط های خاص مانند محیط های قلیایی، خورنده و اسیدی و همچنین با دانسیته های مختلف قابل ارائه هستند
کاربرد: پکیج های نیتروژن و ازت ساز، فیلتراسیون هوای اتاق رنگ، سیستم هوای تازه مرکزی، فیلتراسیون درشت آب یا هوا، کاهش صدای اسپری آب، کشت بدون خاک، پوشش گیاهی آب، نشانگرهای شناور، و غیره.
مش فیبر الیاف نارگیلی یا Coconut Fiber Mesh از متریال هایی تشکیل شده اند که از الیاف نارگیل استخراج میشوند. این الیاف از قشر گیاه نارگیل به دست می آیند. متریال های استفاده شده در تولید مش نارگیلی عبارتند از: الیاف نارگیل: این الیاف از قشر خارجی گیاه نارگیل استخراج میشوند. این الیاف بسیار مقاوم و سبک هستند و در تولید Coconut Fiber Mesh به عنوان ماده اصلی استفاده میشوند.
پلیمرهای مختلف: برای تقویت و ایجاد اتصالات بین فیلتر نارگیلی پلیمرهای مختلفی میتوانند به مواد ترکیبی اضافه شوند. این پلیمرها معمولا به عنوان یک ماده چسبنده و تقویت کننده برای الیاف نارگیلی عمل میکنند. مواد آبگریز (Waterproofing Agents): برخی از فیلتر نارگیلی ها ممکن است برای افزایش مقاومت در برابر آب و عوامل محیطی مواد آبگریز به ترکیب اضافه کنند.
مواد محافظ (Protective Coatings) برای افزایش عمر مفید مش فیبر الیاف نارگیلی و مقاومت آن در برابر شرایط محیطی ممکن است مواد محافظتی به سطح آن اعمال شود. استانداردهای Coconut Fiber Mesh یا شبکه فیبر نارگیل معمولا با استفاده از اصول عمومی صنعت مصالح ساختمانی و مواد بهداشتی تنظیم میشوند. این استانداردها ممکن است توسط سازمان های ملی یا بین المللی مختلف تعیین شوند. مش فیبر نارگیلی یک ماده ی ساختاری است که از الیاف گیاه نارگیل تولید میشود.
این ماده از الیاف خشک شده پوست نارگیل تهیه میشود و به صورت یک شبکه یا توری بافته میشود. این شبکه به دلایل متعدد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و معمولا در کارهای صنعتی مهندسی ساختمانی کشاورزی باغبانی و حتی در صنایع هنری و دست سازه ها به کار میرود.
کاربردهای مهم Coconut Fiber: پایه و پشتیبانی کنترل فشار مایعات و جلوگیری از جریان رسوبات کاهش نشتی استفاده در هنر و صنایع دستی مهندسی و سازه سازی کاربردهای محیط زیستی به جهت مشاهده این دسته از محصولات به وب سایت مندرج در صفحه مراجعه فرمایید. گروه صنعتی متالیکان فارس

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش