سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

نمایشگر زیمنس چیست؟

101 بازدید9 ماه پيش
aniel9

aniel9کاربر aniel9

aniel9کانال aniel9

نمایشگر زیمنس نوعی مانیتور است که با بهره گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا به جهت نمایش تصاویر و ویدیوها به طور واضح و با کیفیت و با رنگ‌های واقعی و زنده در شرکت زیمنس به تولید می‌رسد.

شرکت زیمنس از تولید کنندگان بزرگ نمایشگرهای صنعتی در جهان است که با بهره گیری از منابع انسانی متخصص، ماشین آلات پیشرفته و قطعات با کیفیت بهترین مانیتورها را به تولید می‌رساند و سهم عظیمی از بازار عهدف را به نمایشگرهای خود اختصاص داده است.

نمایشگرهای زیمنس با توجه به این که با فناوری Quantum Dot تولید شده اند قادر هستند که با بهره گیری از نانو ذرات رنگی، تصاویر و ویدیوها را با رنگ‌های واقعی و زنده برای افراد به نمایش بگذارند.

همچنین تکنولوژی HDR High Dynamic Range که در ساخت این مانیتورها به کار رفته است موجب افزایش کنتراست و وضوح تصاویر می‌گردد؛ مانیتورهای زیمنس به فناوری Mation Inter polation نیز مجهز هستند که این امکان را فراهم می‌آورند که تصاویر با فریم‌ها و حرکات بهتر در نمایشگر ارائه شوند و برای تمام مصارف هم مورد استفاده قرار بگیرند.

Ambilight از دیگر قابلیت‌هایی است که نمایشگرهای زیمنس دارند و با استفاده از این فناوری می‌توانند که تجربه بهتری از تماشای تلویزیون داشته باشند؛ زیرا فناوری نام برده این امکان را فراهم می‌آورد که نور چراغ ال ای دی پس زمینه با رنگ متناسب تصاویر ارائه شده سازگار شوند و حس تعامل با تصویر را افزایش دهند.

به طور کلی می‌توان گفت که نمایشگرهای زیمنس با رنگ‌های زنده و واقعی یکی از برترین مانیتورها برای نمایش تصاویر با کیفیت و وضوح بالا هستند و می‌توان تجربه بی نظیری از تماشای تلویزیون را با این سیستم‌ها به دست آورد.
ویژگی های نمایشگر زیمنس چیست؟

طول عمر بالا از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های نمایشگر زیمنس است و این مانیتور می‌تواند به صورت ۲۴ ساعته روشن بماند و از فایل‌های تصویری و ویدیویی با حالت‌های مختلف پشتیبانی نماید.

این نمایشگرها به دلیل این که اغلب در فضاها و مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند، در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم هستند و می‌توان آن‌ها را بر روی تمام سطوح، حتی سطح‌های زاویه دار و منحنی نصب کرد.

از دیگر ویژگی‌های بارز این نمایشگرها این است که میزان روشنایی آن‌ها حدود دو برابر نمایشگرهای معمولی است و با توجه به این که این دستگاه‌ها باید برای مدت ها طولانی روشن بمانند، فناوری saving smart energy روی آن‌ها تعبیه شده که قادر است حدود ۳۰ درصد در مصرف انرژی و کاهش آن صرفه جویی کند.

نمایشگر زیمنس تصاویر را به شکل فول اچ دی نمایش می‌دهد و از نظر کیفی در سطح بالایی قرار گرفته است؛ کنتراست و شدت روشنایی بالا از دیگر ویژگی‌های بارز این نمایشگر بوده که این امکان را برای صاحبان کسب و کار فراهم می‌آورد که بتوانند تبلیغات و کارهای خود را با نمایشی با کیفیت و مبرهن در محیط‌های مختلف برای عموم افراد ارائه دهند.

کاربرد نمایشگر زیمنس

نمایشگر زیمنس به علت کارایی و کیفیت فوق مطلوبی که دارد از آن در مکان‌های مختلف زیادی استفاده می‌شود که برخی از کاربردی‌های این سیستم به شرح موارد ذیل است.

تفرجگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری
موزه‌ها و مکان‌های تاریخی
سینما، تئاتر، بیمارستان و آزمایشگاه
فروشگاه‌ها، ورزشگا‌ه‌ها و مراکز خرید
بانک‌ها و صرافی‌ها
مراکز نظامی
بیلبوردها و نمایشگاه‌ها
مراکز کنترل شهری

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش