سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

سیستمهای اندازه گیری و کنترل کیفیت زیمنس به چه شکل است

54 بازدید9 ماه پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
aniel9

aniel9کاربر aniel9

aniel9کانال aniel9

در شیوه کنترل کیفیت اگر تولید کننده، سطح کیفی محصولات تولیدی خود را مطابق استانداردها در نظر نگرفته باشد، کالای تولیدی او از چرخه خارج می‌شود. دلایل زیادی برای استفاده از کنترل کیفیت در بسیاری از تولیدی ها وجود دارد که برخی از این علت ها عبارت‌اند از فراهم آوردن تصویر مناسب از یک محصول که اگر از نظر کیفی بالا باشد فروش بالایی نیز خواهد داشت، تخمین زدن ارزش محصول و مشخص کردن نرخ رقابتی برای آن، افزایش فرایند کاری و بهبود بخشیدن به آن و حاصل شدن اطمینان از تطابق محصول با استانداردها.
کنترل کیفیت معمولا به دو روش بازرسی و آماری انجام می‌گردد که هر کدام مراحل خاصی را شامل می‌شوند و نیاز به ابزارهای مختلف دارند.
اما سیستم‌های اندازه گیری و کنترل کیفیت زیمنس از تجهیزاتی هستند که در طیف وسیعی از مدل‌ها به تولید می‌رسند و وظیفه آن‌ها نمایش، ثبت و کنترل داده‌ها می‌باشد؛ به وسیله سیستم‌های اندازه گیری می‌توان بر فرایندها نظارت کامل داشت و دستگاه‌ها را به طور خودکار کنترل نمود.
با استفاده از سیستم‌های اندازه گیری می‌توان ماهیت داده‌ها را بهتر درک کرد و تصمیمات مناسبی برای آن‌ها گرفت و نتایج را به دلخواه رقم زد؛ همچنین به وسیله این سیستم‌ها می‌توان جزئی ترین تغییرات را مشاهده کرد و در صورت لزوم آن‌ها را حذف یا اصلاح نمود.
زیمنس به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید سیستم‌های اندازه‌گیری  و کنترل کیفیت ، تجهیزات متنوعی را برای اندازه‌گیری و کنترل کیفیت محصولات و فرایندهای صنعتی تولید می کند که در ادامه به معرفی برخی از این تجهیزات اشاره می کنیم.
سیستم های اندازه گیری دما: سیستم‌های اندازه‌گیری دما از جمله تجهیزاتی هستند که در شرکت زیمنس به تولید می‌رسند و انواع مختلفی دارند و وظیفه آن‌ها سنجیدن دمای محیط، مواد و فرایندهای صنعتی است که شامل ترموکوپل، رزیستانسی، دما سنج‌های پزشکی، ترمیسیتور و ... می‌باشند.
تجهیزات اندازه گیری فشار: فشار یکی از اصلی‌ترین کمیت‌های مورد اندازه‌گیری در صنایع مختلف می‌باشد که توسط تجهیزات مختلفی مانند حسگرهای فشار، ترانسمیتورها، سوئیچ‌های فشار و ... اندازه‌گیری می‌شود.
سیستم های اندازه گیری جریان: سیستم‌های کنترل و ترانسمیتورهای جریان از جمله تجهیزات اندازه‌گیری جریان هستند که در شرکت زیمنس به تولید می‌رسند و استفاده از آن‌ها در محیط‌های صنعتی بسیار رایج می‌باشد.
تجهیزات اندازه گیری رطوبت: بسیاری از محیط‌های صنعتی هستند که رطوبت آن‌ها به طور مداوم باید اندازه‌گیری شود به هیمن علت شرکت زیمنس تجهیزات اندازه‌گیری رطوبت را در انواع مختلف به تولید می‌رساند که این سیستم‌ها شامل دستگاه‌های کنترل رطوبت، ترانسمیتورها و سنسورهای رطوبتی هستند.
سیستم های نظارت و کنترل: استفاده از سیستم‌های کنترلی و نظارتی در بسیاری از صنایع به علت کاربری‌های متعدد بسیار رایج است و این تجهیزات برای نظارت و مدیریت فرایندهای تولید در صنعت به کار گرفته می‌شوند و شامل سیستم‌های کنترل خودکار مانند دوربین‌ها هستند.
به طور کلی، شرکت زیمنس سیستم‌های اندازه‌گیری و کنترل کیفیت فراوانی را تولید می‌کند که برای بسیاری از صنایع مفید و کارآمد هستند و می توانند به بهبود کیفیت و کارایی فرایندهای صنعتی کمک شایانی کنند.
شما عزیزان برای خرید محصولات زیمنس با کیفیت عالی می توانید از طریق سایت آنیل اقدام کنید.


نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش