سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

خرید اینترنتی جدید ترین مدل تاپ، نیم تنه، بادی و کراپ زنانه

43 بازدید8 ماه پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
padmirashop

padmirashopکاربر padmirashop

padmirashopکانال padmirashop

خرید اینترنتی تاپ، نیم تنه، بادی وکراپ زنانه از فروشگاه اینترنتی پادمیرا

همیشه برخی لباس ها هستند که در کمال سادگی بسیار پرکاربرد و ضروری اند مانند تاپ و نیم تنه و کراپ و بادی ها. امروزه این سبک از لباس ها در کمد هر خانمی دیده می شود تاپ و نیم تنه ها سبک ها و انواع متفاوتی دارند که حتی می توان از آن ها برای مهمانی ها و مجلس و یا حتی دورهمی های دوستانه هم استفاده کرد و یک استایل شیک و جذاب دخترانه ای را برای خود ایجاد کنید. هرکدام از این تاپ و نیم تنه ها در مجالس، مهمانی و موقعیت های مختلفی کاربرد دارند که می توان با توجه به نیاز خود یکی از آن مدل ها را انتخاب کرد. یکی از فروشگاهای قابل اعتماد و مناسب برای خرید بادی و نیم تنه و تاپ و کراپ زنانه فروشگاه پادمیراست. که هم به صورت حضوری و هم اینترنتی می توانید از این مجموعه خرید کنید. پادمیرا تنوع زیادی در انواع تاپ و نیم تنه و بادی و کراپ دارد همچنین به دلیل کیفیت و قیمت مناسب محصولات مشتریان زیادی دارد.

خرید اینترنتی تاپ زنانه

تاپ زنانه انواع مختلفی دارند که بطور مختصرمی توان به :

1- تاپ نیم تنه : تاپ های بدون بند که مناسب ورزشکارها ولاغر اندام ها بوده و قد شما را بلت=ندتر نشان می دهد.
2- تاپ های گیپوری : ساخته شده از پارچه ی گیپور
3- تاپ بنددار : نوعی تاپ ساده و اسپورت که در مجالس هم استفاده می شود. تاپ بند دار زنانه را هم می توان به صورت تکی برای دورهمی دوستانه از آن ها استفاده کرد و هم به عنوان لباسی برای زیر مانتو و بلوز ها بدن نما. داشتن تاپ بند دار در رنگ های مختلف برای هر خانمی ضروری است.
4- تاپ رکابی : اگر دنبال یک تاپ سبک و راحت هستید تاپ های رکابی انتخاب مناسبی هستند از این تاپ ها اغلب برای استایل های خانگی و یا زیر لباس استفاده می کنند از این رو بسیار پرکاربرد و ضرروری هستند. تاپ رکابی زنانه ساده و سبک و باظاهری شبه به رکابی بوده.
5- تاپ تیوپی : نوعی تاپ نیم تنه ی پرطرفدار و مناسب برای مجالس و افزاد لاغر اندارم.
6-تاپ تونیک : از جمله تاپ های بلند و بدون استین و مناسب برای افرادی که حتی شکم دارر.
7- تاپ سرشونه باز: از سبک های جذاب دیگر تاپ ها مدل سرشانه باز هستند. تاپهای سرشونه باز زنانه انواع مختلفی دارند، بدین شکل که یا یکطرف آنها باز است و یا هر دو شانه باز است. که می توانید از این تاپ ها به عنوان یک شومیز با شلوار و یا انواع دامن های مجلسی ست کنید و یک استایل مناسبی را برای خود ایجاد کنید. این ها بیشتر در مهمانی و مجلس کاربرد دارند.
8- تاپ حریر : یک نمونه از لباس هایی است که می توان از آن ها در مراسمات و مجلس های رسمی و دوستانه استفاده کرد و یک استایل خاصی برای خود داشت. تاپ های حریر مجلسی اغلب می توانند آستین دار و یا بدون آستین باشند که با توجه به سلیقه و موقعیت می توانید هر مدل از آن ها را که می پسندید انتخاب کنید.
9- تاپ جین
10- تاپ یقه بسته : این مدل از تاپ های زنانه می توانند هم به صورت بادی باشند و هم به صورت بلوزی یقه دار. وجود یقه استایل آن ها را متفاوت کرده و همین ویژگی تاپ ها سبب می شود تا استایل خاصی را برای شما بوجود بیاورد. اغلب از این بادی ها و تاپ ها می توان برای دورهمی های دوستانه بهره برد. همانند دیگر تاپ ها با این تفاوت که دارای یقه بوده و هم بصورت یقه های معمولی و هم یقه اسکی در بازار موجود هستند.
11- تاپ گیپوری زنانه : این نوع از تاپ زنانه از پارچه های گیپور دوخته می شوند در قدیم بسیار پرطرفدار بوده و امروزه دوباره در طرح های جدید گیپوری وارد عرصه بازار شده است و به عنوان تاپ های مجلسی از آن ها استفاده می شود.

خرید اینترنتی نیم تنه زنانه :

یکی از لباس های پرکاربرد مناسب مخصوصا برای ورزشکاران افرادی که اندامی لاغری دارند نیم تنه ها هستند. این لباس ها سبب راحتی این افراد هنگام ورزش می شوند و همچنین می توانید برای داشتن استایلی بهتر در زیر لباس های اصلی خود از آن ها بهره ببرید.

خرید اینترنتی کراپ زنانه

در کنار تاپ ها و نیم تنه و بادی لباس های دیگر مثل کراپ ها هستند که امروزه بسیار ترند و محبوب شده اند مخصوصا در استایل های راحت بهاره و تابستانه. معمولا از کراپ هایی که سبک آزادتری دارند برای زیر مانتو های جلو باز تابستانه بهره می برند و یا از سبک های چسبان آن بیشتر در باشگاه و استایل های ورزشی استفاده می شود. کراپ ها معمولا قد کوتاه تری نسبت به تاپ ها و بلوز ها دارند. شما می توانید انواع این سبک لباس ها را از مجموعه معتبر و باتجربه پادمیرا تهیه کنید. تنوع تاپ و کراپ و بادی در فروشگاه پادمیرا بسیار زیاد است در این بخش تعداد محدود و پرکاربرد تری از آن را معرفی کردیم در صورتی که نمونه های دیگری مانند : بادی های یقه هفت، تاپ کرواتی، تاپ خرگوشی، کراپ های جیب دار، تاپ های گلدار و ... . در فروشگاه انترنتی پادمیرا هم شما میتوانید علاوه بر محصولات بالا محصولاتی همچون : انواع کراپ جیب دار ، کراپ اسپورت، تاپ بندی ، تاپ کراواتی، تاپ خرگوشی، بادی یقه هفت، انواع ست های راحتی ، تاپ میکس ، تاپ های طرحدار و ساده و... را خریداری نمایید.

https://padmira.ir/category/women-top-and-crop-and-bodysuits/%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%BE-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D9%88-%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%AA%D9%86%D9%87

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش