سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

استودیوهای تلویزیونی صدا و سیما

18 بازدید12 روز پيش
resane.modern11

resane.modern11کاربر resane.modern11

resane.modern11کانال resane.modern11

استودیوهای تلویزیونی صدا و سیماتلویزیون های شهری منحنی OLED مخصوص
استودیوهای تلویزیونی صدا و سیما با کیفیت 4K
تحولی در عرصه ی استیج های متفاوت واردات تلویزیون های شهری منحنی (خمیده) تلویزیون های محدب ، تلویزیون های مقعر ، تلویزیون های استوانه ای با کیفیت تصاویر بسیار بالا بدون رفرش تصویری مخصوص استودیو های خبری صدا و سیما بدون لرزش تصویر و بدون ایجاد خطوط نابهنجار در دوربین های حرفه ای صدا و سیما ، با قابلیت انحنا از -15 تا +15 درجه برای محدب و مقعر شدن تلویزیون بدون هیچ گونه خطوطی در تصویر نهایی را دارد .

بهترین خدمات را ارائه می دهیم
شـرکت رسـانه مدرن شهـر ، آقابابایی - بزرگترین وارد کننده و مجـری تخصصی فروش و اجاره تلویزیون های شهری ، LED شهری استاندراد ( فول کالر تایوانی ) 4K ، Curve 4K ، Full HD ، Ultera HD به همراه هاردکیس های وارداتی ، مفتخر است با تلاش بی وقفه متخصصان کارآمد خود توانسته در جهت پیشرفت ارتباطات ، تبلیغات و استفاده از نمایشگرهای ال ای دی برای معرفی کالا ، خدمات محصولات و مجموعه های تجاری ، اداری ، فرهنگی ، تفریحی و استفاده بهینه از آنها در طراحی مشاوره و اجرا ، گامی نو و موثر بردارد و با تحقیقاتی گسترده توانسته است به موفقیت های ارزشمند در این صنعت دست یابد .
چنانچه امروزه با بهـره گیری از بهینه ترین و جدیدترین نوآوری های این صنعت در دنیا آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد و می توان با اطمینان گفت در زمینه تولید و ارائه این نوع نمایشگرها از برترین تکنولوژی های روز دنیا همانند نمایشگرهای منحنی محدب , مقعر و دایره ای با تراکم پیکسل بسیار بالا بهره برده است و با ماشین آلات تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک که امکان دقت لازم تا هزارم میلیمتر را می دهد ، بهترین کیفیت محصول را عرضه کرده ایم . در عرصه واردات مستقیم کالا و بدون واسطه و بهره مندی از قطعات مرغوب و باداوام ،کیفیت بالای تصاویر ویدیویی و همچنین طول عمر بالای تلویزیون شهری (LED شهری) ، نصب سریع ، آسان ، حمل و نقل آن با حداقل افراد و هزینه کمتر را مد نظر قرار داده ایم .


از بهترین قطعات روز دنیا بهره می بریم
تصاویر و فیلم ها در تلویزیون های شرکت رسانه مدرن شهر یکدست و هموار بوده و تصویری با حداکثر کیفیت را ارائه می دهد .قطعاتی نظیر : چیپ ال ای دی Epistar برند تایوانی و همچنین (IC Driver) های برند MBI 5124 (ساده) ، MBI 5035 (کم مصرف) و MBI5153 (پردازش تصویر فوق العاده بالا) و پاورهای G-Energy Mean Well دارای استاندارد ایران و امریکا و اروپا CE و UL , مقاوم در برابر نوسانات برق ، ولتاژهای بالا ، عملکرد در ولتاژهای پایین و همچنین ایمن در برابر اتصالات کوتاه می باشند .

گارانتی واقعی در ایران !
تمامی محصولات با ارائه یکسال گارانتی ( بدون قید و شرط ) تعویض و 10 سـال خدمات پس از فـروش ارائه می شود . لازم به ذکر است که گارانتی شامل تمامی قطعات تلویزیون شهری و کامپیوتر مربوطه می باشد . این قطعات در صورت بروز مشکل در طول مدت گارانتی به صورت رایگان با قطعه نو جایگزین می شود و محدودیتی در تعداد تعویض قطعات وجود ندارد . استفاده از مرغوب ترین قطعات ریز داخلی باکیفیت و قیمت های کاملا رقابتی ، رضایتمندی مشتریان را فراهم آورده است . همچنین در زمینه فروش و اجاره این نمایشگرها با برخورداری از امکانات وسیع و گسترده و با استفاده از ماهرترین اکیپ های فنی - تخصصی در نصب و اجرای تلویزیون های شهری آماده ارائه بهترین نوع خدمات تلویزیون های شهری در سراسر کشور و به صورت همزمان در چندین شهر مختلف را دارا هستیم . این موفقیت و رضایت مشتریان را در گرو عنایت الهی و تلاش بی وقفه متخصصان این صنعت می دانیم.

تلویزیون های شهری رسانه مدرن شهر
شرکت رسانه مدرن شهر واردکننده و مجـری تخصصی فـروش و اجـاره تلویزیون های غول پیـکر شهـری ال ای دی و اسـکوربردهای تمـام رنـگی ورزشـی در سـراسـر کشـور ، فـروش و اجـاره تلویزیون های غول پیـکر شهـری و نمایشگرهای فول وارداتی ، فـروش و اجـاره تلویزیون های شهری مخصوص سالن های کنفرانس ، تجهیزات ویژه غرفه های نمایشگاهی ، ساختمانهای تجاری و اداری ، مراسم های مذهبی ، جشنها و اعیادرسمی ، فـروش و اجـاره تلویزیون های شهری مخصوص مسـابقات بزرگ ورزشـی و تبلیغات دور زمین های ورزشی ، نصب تلویزیون شهری سه وجهی آویزان از سقفویژه سالن های ورزشی و نمایشگاهها جهت جلوگیری از نقاط کور تماشاگران در سالن ، تلویزیون های شهری ، ویژه برنامه های صدا و سیما و استودیو های خبری ، تلویزیون شهری های منحنی و دوار ، اجاره ال ای دی جهت تجهیزات نمایشگاهی سراسر کشور با استفاده از تلویزیون شهری دات پیچ 5 میلیمتر داخل سالن،تلویزیون شهری دات پیچ 3 میلیمتر داخل سالن ، تلویزیون شهری دات پیچ 3.91 ، تلویزیون شهری دات پیچ 2.6 میلیمتر داخل سالن ، کرایه تلویزیون شهری با بهترین قیمت ،اجاره تابلوهای تبلیغاتیLED ، نصب تلویزیون شهریLED ، بیلبوردLED ، استراکچر و سازه LED ، دات پیچ های مختلفLED ، نصب سازهکامپوزیت LED را بر عهده داریم .

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش