سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

کمپین صعود برای بازاریابی مشتریان فعلی

37 بازدید2 ماه پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
vinsarweb

vinsarwebکاربر vinsarweb

vinsarwebکانال vinsarweb



صعود فرایندی است که در آن مشتریان فعلی خود را به سمت محصولات و خدمات گران تر و ترجیجا با حاشیه ی سود بیش تر هدایت میکنید.
https://vinsarweb.com
مثل سرویس دهندی اینترنت که اینترنت با سرعت بیشتر را به شما می فروشد.
یا فروشنده ی خودرو که مدل بالاتر را به شما میفروشد.
بخش دائمی فرایند بازاریابی

کمپین های صعود باید بخش دائمی فرایند بازاریابی شما باشند. در اکثر مواقع، مشتری به خدمات و محصولات فعلی بسنده میکند در حالی که میتواند هزینه ی بیشتر بدهد و از ارتقا سود ببرد.
جلوگیری از روی آوردن مشتری به رقبا

علاوه بر سود بیشتر، کمپین های صعود در بازاریابی می تواند از روی آوردن مشتری به رقبا جلوگیری کند. وقتی مشتریان به این دلیل که خدمات یا محصولات شما دیگر جوابگوی نیازهایشان نیست خودشان تصمیم به ارتقا بگیرند، اغلب به پیشنهادهای رقبای شما نگاه میکنند و شما را بابت تجربه ی که با محصولات یا خدماتتون داشته اند سرزنش میکنند.
آنها فقط میبینند که اینترنتی که به آن های فروخته اید سرعت پایینی دارد یا ماشینی که به آنها فروخته اید مصرف بنزینش زیاد است.
ممکن است اشتباه آنها بوده که سه سال پیش سرویس ارزان قیمتی خریده اند، ولی اگر آنها را از دست دهید مشکل شماست و خودتان مقصرید چون به اندازه کافی پیگیر نیازهای آنها نبوده اید.
یک حالت قیمت گذاری یا یک گزینه برای فروش


اگر فقط یک حالت قیمت گذاری برای هردسته محصول یا خدمت داشته باشید هم به همان اندازه بد است.
وقتی فقط یک گزینه داشته باشید، یعنی پول های زیادی را روی میز دست نخورده رها میکنید. حداقل باید دو گزینه ی "استاندارد" و "ممتاز" در هر دسته بندی داشته باشید.
در این مورد داشتن گزینه ی گران قیمت در سبد محصولاتتان مورد اهمیت است.
این نوع پیشنهادها میتوانند، حتی اگر فقط تعداد محدودی بفروشید، درصد بسیار زیادی از سود خالص شما را پوشش دهند.همچنین مشتریان متمول بیشتری جلب خواهید کرد که بر مبنای پرستیژ، خدمات و راحتی خرید میکنند و نه مشتریان کم ارزشی که به دنبال قیمت پایین هستند.
به عنوان قانون کلی 10 درصد مشتریان شما 10 برابر و یک درصد مشتریانتان صدبرابر بیشتر از قیمت معمول توان پرداخت دارند.وقتی فقط یک گزینه داشته باشید، پول زیادی را روی میز دست نخورده رها میکنید.
مشتریانی که دنبال قیمت کمترند، محصولات و خدمات استاندارد شما را، در حالی که بسیاری از ویژگی ها و مزایای اصلی اقلام گران قیمت را در خود دارند، در مقایسه بسیار خوش قمیت تر میبینند.
نهایتا این کار به مشتریان مسیری برای ارتقا نشان میدهد، چیزی که آنها را مشتاق کند.
مردم همیشه چیزی را میخواهند که داشتنش برایشان محال است و وجود این کالاهای گران قیمت در سبد محصولات و خدماتتان میتواند آرزوی خرید این اقلام را در دل آنها زنده نگه دارد تا وقتی در موقعیت بهتری قرار گرفتند از شما خرید کنند.
منبع :
https://vinsarweb.com/blog/1_%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86-%D8%B5%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B9%D9%84%DB%8C

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش