سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

رونمایی از ویندوز ۱۰ اس توسط مایکروسافت

436 بازدید6 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
soshiansgostar

soshiansgostarکاربر soshiansgostar

soshiansgostarکانال soshiansgostar

مایکروسافت از نسخه مخصوص دانش آموزان ویندوز ۱۰ با نام ویندوز ۱۰ اس (Windows 10 S) رونمایی کرد. قابلیت های رقیب جدید سیستم عامل کروم گوگل را در ادامه ببینید.
تری میرسون در جریان معرفی ویندوز ۱۰ S نشان داد که این نسخه از ویندوز ۱۰ همانند نسخه‌ی عادی، از ابزارها و دستگاه‌های جانبی نیز پشتیبانی می‌کند. طبق اعلام میرسون، ویندوز ۱۰ اس قادر به اجرای تمام مرورگرهای اینترنت موجود در فروشگاه ویندوز است؛ بنابراین احتمالا گوگل نیز مایل است مرورگر کروم را در این فروشگاه قرار دهد و از این‌رو کروم هم روی ویندوز ۱۰ اس اجرا خواهد شد. بدون در نظر گرفتن کروم، واضح است که مایکروسافت تمرکز خود را بر مرورگر اج و به‌خصوص وب‌سایت آموزشی اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب معطوف کرده است.
مایکروسافت فرایند لاگین‌ را نیز در ویندوز ۱۰ اس تغییر داده است. طبق اعلام ردموندی‌ها، ویندوز ۱۰ اس ظرف مدت ۱۵ ثانیه برای لاگین‌ شدن دانش‌آموزان جهت استفاده از سیستم عامل برای نخستین بار، آماده می‌شود؛ بنابراین فرایند لاگین‌ در ویندوز ۱۰ اس حتی از آنچه در حال حاضر در ویندوز ۱۰ پرو وجود دارد، سریع‌تر است.
از بهبود‌های دیگر ویندوز ۱۰ اس می‌توان به راه‌‌اندازی کامپیوتر با استفاده از یک درایو USB از پیش‌ پیکربندی‌شده اشاره کرد؛ به این ترتیب که ویندوز ۱۰ اس پس از شناسایی کلید، تمام تنظیمات مورد نیاز را سفارشی‌سازی می‌کند.
مایکروسافت با ویندوز ۱۰ اس، بازار آموزش را هدف گرفته است و قصد دارد با همکاری طیف گسترده‌ای از شرکای تجاری خود، دستگاه‌های متنوعی بر اساس این سیستم عامل روانه‌ی بازار کند. دستگاه‌‌های مورد بحث با قیمت پایه‌ی ۱۸۹ دلار و از تابستان وارد بازار خواهند شد؛ همه‌ی این دستگاه‌ها به همراه اشتراک رایگان بازی Minecraft: Education Edition عرضه خواهند شد.
طبق اعلام مایکروسافت، سیستم عامل Windows 10 S برای تمام مدارسی که اکنون از کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز ۱۰ پرو استفاده می‌کنند، رایگان خواهد بود، ضمن اینکه سیستم عامل مورد بحث برای این دسته از مدارس به همراه نسخه‌ی دانش‌آموزی آفیس ۳۶۵ و مایکروسافت تیمز رایگان عرضه خواهد شد.
مایکروسافت نسخه‌ی کامل مجموعه‌ی آفیس را به فروشگاه ویندوز اضافه خواهد کرد؛ اما برای اینکه ویندوز ۱۰ اس – با توجه به بازار هدف محدودی که دارد – به سیستم عامل موفقی بدل شود، باید اپلیکیشن‌های دسکتاپ بیشتری به استور ویندوز اضافه شود. چنانچه این سیستم عامل بیش از اندازه محدود باشد، کاربر می‌تواند با پرداخت مبلغی، همه‌ی اپلیکیشن‌های دسکتاپ را در اختیار داشته باشد.
مدیر ارشد واحد ویندوز مایکروسافت در رابطه با عدم امکان نصب نرم افزار های اکسترنال می‌گوید: البته این به مفهوم اجرا نشدن اپلیکیشن‌های دسکتاپ روی این نسخه از ویندوز نیست؛ اما این اپلیکیشن‌ها باید در داخل فروشگاه ویندوز وجود داشته باشند.
اگر دستگاهی مبتنی بر ویندوز ۱۰ اس خریداری کرده باشید؛ قادر خواهید بود با پرداخت مبلغی، سیستم عامل خود را به ویندوز ۱۰ پرو ارتقاء دهید تا بدین ترتیب بتوانید تمام اپلیکیشن‌های دسکتاپ را مطابق معمول اجرا کنید

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش