سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

دزدی جانی دپ و دوستانش رکورد بیننده را شکاند/تریلر فوق العاده زیبای دزدان دریایی کارائیب 5 منتشر شد

1,348 بازدید7 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
ritme_zendegi

ritme_zendegiکاربر ritme_zendegi

ritme_zendegiکانال ritme_zendegi

دزدان دریایی کارائیب فیلمی پنج گانه، ساختهٔ گور وربینسکی و راب مارشال است که شامل فیلم‌های زیر می‌شود:
۲۰۰۳: دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه
۲۰۰۶: دزدان دریایی کارائیب: صندوق مرد مرده
۲۰۰۷: دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان
۲۰۱۱: دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته
۲۰۱۷: دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند (درحال ساخت)

داستان فیلم در دریای کاراییب رخ می‌دهد که ماجراهای عده‌ای دزد دریایی را روایت می‌کند. دزدی به نام جک اسپارو و الیزابت سوآن و ویل ترنر هستند که در فیلم اول با هم آشنا می‌شوندو در فیلم دوم جک اسپارو به کاپیتان سختگیری به نام دیوی جونز بدهکار است و با کمک ویل ترنر و الیزابت سوآن سعی به کنترل جونز می‌گیرد ولی در پایان فیلم در زندان جونز که یک جزیره گمشده‌است زندانی می‌شود. در فیلم سوم جک اسپارو به کمک دوست دیرینه‌اش باربوسا و الیزابت و ویل باز می‌گردد و با هم تلاش میکنند تا جلوی دشمنان دزدان دریایی بایستند.
شخصیت‌ها[ویرایش]
جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو و نقش اصلی فیلم یک دزد دریایی سرخوش است از خصوصیات او می‌توان به فرارهای به موقع و از دارایی‌های او می‌توان به قطب نمای جادویی او و از سمت‌های او می‌شود به ریاست دزدان دریایی و مجمع برادران ولتز اشاره کرد. او کاپیتان کشتی مروارید سیاه نیز است.
ویلیام ترنر نقش مکمل فیلم با بازی اورلاندو بلوم که در واقع آهنگری است که به‌دنبال معشوقه‌اش الیزابت سوآن و پدرش بیل ترنر پا به دریا گذاشته. از مهارت‌های او می‌توان به شمشیر بازی او اشاره کرد. او کاپیتان هلندی سرگردان نیز است.
الیزابت سوآن با بازی کیرا نایتلی بازیگر انگلیسی می‌باشد. او دختری خوش قلب است که به خاطر کارهای جک اسپارو دزد دریایی شد. از دارایی‌های او می‌توان به کشتی سئو فنگ اشاره کرد. او عضو مجمع برادران ولتز نیز است.
دیوی جونز با بازی بیل نایی شخصیت بدجنس داستان است. او طبق قوانین کشتی هلندی سرگردان فقط ۱۰ سال یکبار پا به خشکی بگذارد. از دارایی‌های او می‌توان به صندوق مرد مرده اشاره کرد. بعد از مرگ او ویل ترنر کاپیتان هلندی شد.

کاپیتان هکتور باربوسا با بازی جفری راش. او شخصیت منفی فیلم اول بود ولی در فیلم سوم درستکار می‌شود. او و جک اسپارو همیشه با هم در جدال هستند. از دارایی‌های او می‌توان به ۸۸۲ سکه نفرین شده کورتز و میمون آزتکی او اشاره کرد.
سئو فنگ با بازی چو یون-فت عیاش کشتی سئو فنگ که اهل سنگاپور است و در حمام شهر آنجا می‌شود او را پیدا کرد. از دارایی‌های او می‌شود به نقشه نفیس دریاها اشاره کرد. او عضو مجمع برادران ولتز بود اما وقتی مرد سکه خود را به الیزابت بخشید.
ریش سیاه با بازی ایان مک شین کاپیتان کشتی انتقام ملک آن است و می خواهد به آب حیات دسترسی پیدا کند. ریش سیاه یک دزد دریایی واقعی در دنیای واقعی است

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش