سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

معرفی لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad Yoga X1 در نمایشگاه CES 2019

538 بازدید5 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
pishtaztech

pishtaztechکاربر pishtaztech

تکنولوژیکانال تکنولوژی

معرفی لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad X1 در نمایشگاه CES 2019
یک ThinkPad ساده نیست. خط مشی بسیار موفقیت آمیز Lenovo، که در سال 1313 از آی بی ام خریداری شده است، پس از کاربرانی که نیازهای خاص دارند، فرقه ای است. حتی کوچکترین تغییر ممکن است مناقشه ایجاد کند.
جدیدترین تبلت یوگی ThinkPad X1 Lenovo، که در حال حاضر نسل چهارم آن است، نمونه ی خوبی است. این یک شاسی آلومینیومی دارد. مارک های دیگر، از جمله خط IdeaPad Lenovo، از آلومینیوم برای بیش از یک دهه استفاده می کنند. با این حال، Lenovo در مورد اول ThinkPad آلومینیومی محافظت می شود، نگران این که طرفداران نام تجاری - که به آلیاژ منیزیم یا فیبر کربن استفاده می شود - آن را رد می کنند.خوشبختانه هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.
ThinkPads مدرن ماشین های بادوام هستند اما مشکلی دارند. آنها همیشه اینطور احساس نمی کنند. هر دو آلیاژ منیزیم و فیبر کربن سبک هستند، و آنچه که نور اغلب احساس شکننده می کند. بافت گریپیک که بیشتر ThinkPads را پوشش می دهد کمک نمی کند. این سیستم را در دست شما نگه می دارد، اما پلاستیک ارزان قیمت آن را احساس می کند.
یوگا آلومینیومی X1 احساس می کند با دوام و قوی، بر خلاف بسیاری از ThinkPads، به نظر می رسد نیز لوکس است.
این موضوعی است که ما در گذشته از آن شکایت کرده ایم. ThinkPads ارزان نیستند، و در حالی که دانشمندان می دانند ممکن است از تکنولوژی هایی که آنها را قوی می کند، قدردانی کند، اکثر مردم نسبت به یک لپ تاپ قوی تر به نظر می رسند. این Dell XPS 15 یا 13 است، نه X1 Extreme یا ThinkPad T480s.
یوگا X1 با دوام و قدرتمند، بر خلاف بسیاری از ThinkPads ها، به نظر می رسد نیز لوکس است. هیچ کس آن را برای یک لپ تاپ ارزان قیمت اشتباه نخواهد کرد. گرچه طراحی کمی امن است. لنوو با یک سبک محافظه کارانه که آسیب نخواهد خورد، گیر کرده است، اما همچنین بیانیه ای را ارائه نمی دهد.
Lenovo می گوید که شاسی آلومینیومی مزیت دیگری دارد. استحکام. این برای یک شاسی سخت تر اجازه داده شد و به همین ترتیب، شرکت را کمک کرد تا بدنه را تراشید. یوگا X1 هنوز یک صفحه نمایش 14 اینچی دارد، اما اکنون حدود نیم اینچ کوچکتر از مدل قبلی در عرض و عمق است. این نیز یک دهم اینچ نازک تر و چند گرم سبک تر است، هرچند این تغییرات تقریبا غیر قابل چشم پوشی است.
اول، خبر بد. در حالی که کمتر از قبل، یوگا X1 هنوز یک قرص خوب نیست. این خیلی سنگین و خیلی بزرگ است که به عنوان یک قرص برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع صفحه لمسی و لولای 360 درجه می تواند مفید باشد، اما اگر می خواهید روی صفحه نمایش تان حرکت کنید و یک ویندوز 2 در 1 مانند iPad داشته باشید، به جای دیگری نگاه کنید.
این به اخبار خوب منجر می شود. این یک کامپیوتر بسیار بسیار خوب است که پایه های آن را میخکوب می کند. این یک صفحه کلید بزرگ با کلید سفر دوست داشتنی، یک صفحه لمسی بزرگ، یک Trackpointer (برای کسانی که تمایل به استفاده از آن)، و چندین گزینه صفحه نمایش بزرگ از جمله صفحه نمایش لمسی 1440P با پشتیبانی از HDR است. همچنین پردازنده های نسل هشتم اینتل Core با 16 گیگابایت رم و 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی حالت جامد PCIe همراه است، بنابراین عملکرد باید عالی باشد. این یک کامپیوتر بسیار بسیار خوب است که پایه های آن را میخواند.
انتخاب بده همچنان باقی می ماند. یوگا X1 نازک است، اما هنوز شامل دو پورت USB-A و دو پورت Thunderbolt 3 / USB-C همراه با جک هدفون 3.5 میلی متری است.
به طور شگفت انگیز، سخنرانان به طور چشمگیری بهبود یافته است. یوگا X1 در حال حاضر یک سیستم چهار بلندگو دارد که شامل صدای بلندگوهای کاربر با ووفورهای کوچک در زیر است. این قابلیت Dolby Atmos را پشتیبانی می کند و، در کوتاه ترین زمان ممکن، برای تجربه ای غنی تر ساخته شده است. این هنوز یک لپ تاپ است، اما اگر هدفونها را فراموش نکنید، احساس پشیمانی نخواهید کرد.
Lenovo می گوید ThinkPad X1 یوگا 4th gen در ماه ژوئن 2019 در دسترس خواهد بود و از 1930 دلار آغاز خواهد شد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش