سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

مهاجرت به کانادا

362 بازدید5 سال پيش
mohajeraat

mohajeraatکاربر mohajeraat

mohajeraatکانال mohajeraat

هر ساله بنا به دلایل زیادی، مردم سراسر جهان کشور کانادا را برای مهاجرت انتخاب می نمایند. از این رو، اقامت کانادا همواره بیشترین متقاضیان بخش مهاجرت را در ایران داشته است. از جمله دلایل افزایش مهاجرت به کانادا می‌توان به صورت خلاصه به موارد زیر اشاره کرد.

فرصت های شغلی نسبت به سایر کشورها در این کشور زیاد است. با توجه به پتانسیل بالای این کشور، هر ساله فرصت های شغلی رو به افزایش است.
حداقل دستمزد در کانادا نسبت به سایر کشورها بیشتر است. در سال ۲۰۱۸ ، حداقل دستمزد در انتاریو کانادا ۱۴ دلار به ازای یک ساعت کار بوده است. این مورد نیز از اصلیترین علل افزایش گرایش مردم برای اخذ اقامت در کانادا است.
به دلیل وسعت کشور کانادا، این کشور همواره نیازمند جمعیت متخصص و یا سرمایه گذار بوده است. از این رو قوانین مهاجرت به این کشور، نسبت به سایر کشورهای جهان، ساده تر می باشد.
کشور کانادا دارای یکی از بهترین سیستم های تامین اجتماعی برای افراد دارای اقامت کانادا میباشد.
توسط پاسپورت کانادا می توان به تمام کشورهای دنیا بدون محدودیت و نیاز به ویزا سفر کرد.
به دلیل مهاجرپذیر بودن این کشور در طول سالیان سال، کانادایی ها، همواره پذیرای مهاجرین تازه وارد هستند.
در کانادا، با هر فرهنگ و پیشینه مذهبی، بدون تبعیض نژادی، می‌توان به فعالیت‌های روزمره، کار و زندگی پرداخت.
کشور کانادا همواره متخصصین و سرمایه گذاران سراسر دنیا را به اخذ اقامت کانادا تشویق کرده است. از جمله موارد بسیار مهم در امر مهاجرت به کانادا، اطلاع از کلیه روش های موجود مهاجرتی می باشد. در بسیاری از موارد، راهکارهای متفاوتی را می توان برای داوطلبان مهاجرت به کانادا بمنظور اخذ اقامت کانادا بکار برد. تفاوت این راهکارها، عمدتا در مدت زمان انتظار متقاضیان در اخذ اقامت کانادا و هزینه در نظر گرفته شده برای آن می باشد. از اینرو، قبل از شروع پروسه مهاجرتی به کانادا، به همه متقاضیان توصیه اکید میشود با کارشناسان حرفه ای مشاوره نمایید. زیرا ممکن است با توجه به شرایط خاص شما، راهکاری به مراتب ساده تر، کم هزینه تر و سریعتر با به شما پیشنهاد داده شود.

از دیگر موارد مهم در امر مهاجرت به کانادا، پیوستگی مدارک ارایه شده می باشد. متاسفانه به دلیل عدم پیوستگی و انطباق مدارک ارایه شده، در موارد بسیاری موارد، درخواست متقاضیان از جانب افسر مهاجرت رد می شود. موسسه مهاجرتی مقدم با تجربه فراوان در زمینه مهاجرت به کانادا، همواره بهترین روش را برای شما در نظر خواهد گرفت. از این رو به منظور بررسی دقیق وضعیت خود و خانواده، و بررسی امکان مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا، حتما با مشاورین موسسه مهاجرتی مقدم تماس حاصل نمایید.

بمنظور اطلاع از روشهای رایج مهاجرت به کانادا به لینک زیر مراجعه نماییداشاره می نماییم.

https://mohajeraat.com/immigrate-to-canada

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش