سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

مارسی فرانسه - Marseille France - تعیین وقت سفارت فرانسه با ویزاسیر

881 بازدید4 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
visasair

visasairکاربر visasair

visasairکانال visasair

مارسی، قدیمی‌ترین شهر فرانسه است و بعد از پاریس، دومین شهر بزرگ این کشور به حساب می‌آید و جاذبه‌های متنوعی از مناطق تاریخی گرفته تا سواحلی بی‌نظیر را دربرمی‌گیرد.
شهر مارسی در فرانسه، با بندر شلوغ و حال و هوای پر شورش توانسته جای به خصوصی برای خود میان مقاصد پرطرفدار گردشگران باز کند. این شهر را پُلی میان اروپا و آفریقای شمالی می‌نامند و مهاجران بسیاری از کشور الجزایر در این ناحیه زندگی می‌کنند.
با #ویزاسیر همراه باشید.
بندر قدیمی
«بندر قدیمی» (Old Port of Marseille)، همان جایی است که شهر مارسی در سال 600 قبل از میلاد مسیح به وجود آمد و قایق‌های مسیر «کلانک» و «قلعه‌ی ایف» از این بندر به حرکت درمی‌آیند. این بندر با آب‌های صاف و آرام احاطه شده و با قدم زدن در اطراف آن می‌توانید حال و هوای مدیترانه‌ای این شهر را از نزدیک حس کنید. بسیاری از مردم معتقدند که بهترین «سوپ بویابس» (Bouillabaisse) را که از ماهی و جانوران صدفدار و سبزیجات درست می‌شود، می‌توان در این بندر پیدا کرد. امروزه بیشتر، قایق‌های ماهی‌گیری و ورزشی در این بندر فعالیت دارند و یک بازار ماهی نیز در سمت شرق آن ایجاد کرده‌اند. «فانوس سنت ماری» (Phare de Sainte Marie)، «موزه‌ی لنگرگاه رومی» (Musée des Docks Romains) و «صومعه‌ی سنت ویکتور» هم در نزدیکی این ناحیه قرار گرفته‌اند.
محله قدیمی
«شهر قدیمی»، «محله قدیمی» (Le Panier) یا همان «پَنیه»، در دامنه‌ی تپه‌ای بالاتر از بندر قدیمی قرار دارد و کوچه‌های پر پیچ و خم، باریک، شیب‌دار و خانه‌های رنگارنگ آن، شما را با جنبه‌ی دیگری از شهر مارسی آشنا می‌کند. درواقع این بخش، مرکز تاریخی و فرهنگی و قدیمی‌ترین ناحیه‌ی شهر به حساب می‎آید. بیشتر قسمت‌های این محل، طی جنگ جهانی دوم خراب شده است؛ اما طناب‌های رختشویی نشان می‌دهد که هنوز هم عده‌ای در این بخش از شهر زندگی می‌کنند و گالری و بوتیک‌های هنری و غذاهای سنتی الجزایر را می‌توان در این مکان پیدا کرد. بناهای تاریخی مهمی همچون «کلیسای جامع دولا ماژور»، «خیریه‌ی قدیمی» و «ساختمان شهرداری» (Hôtel de Ville) نیز در این ناحیه واقع شده‌اند که مورد آخر را در قرن 17 میلادی و با الهام از معماری رایج در «جنوا» در ایتالیا بنا کرده‌اند.
کلیسای جامع دولا ماژور
«کلیسای جامع دولا ماژور» (Cathédrale de la Major) در بخش شمال غربی شهر قدیمی واقع شده و با 141 متر درازا، بزرگ‌ترین ساختمان مرتبط با کلیسای مسیحیت به شمار می‌رود که در قرن 19 میلادی ساخته شده است. این کلیسا به همراه برج‌های گنبدی شکلش که ارتفاعشان به 16 متر می‌رسد، در کنار بندر خودنمایی می‌کند. این ساختمان باشکوه را بین سال‌های 1852 تا 1893 بنا کرده‌اند و برای ساخت آن از سنگ‌های سفید و سبز رنگ استفاده شده است. معماری این کلیسا نیز ترکیبی هنرمندانه از 2 سبک رمانسک و بیزانسی به حساب می‌آید و سرداب آن هم مقبره‌ی اسقف‌های شهر مارسی را دربرمی‌گیرد.

تعیین وقت سفارت فرانسه: http://visasair.ir/cs/buy/4
تلفن: 09354909384
اینستاگرام: https://www.instagram.com/visasair/
تلگرام: https://t.me/Visasair

#visasair #ویزا #ویزاسیر #تعیین_وقت_سفارت #ویزای_فرانسه #فرانسه #ویزای_کاری #ویزای_تحصیلی #ویزای_کاری_فرانسه #ویزای_تحصیلی_فرانسه #مهاجرت #مهاجرت_تحصیلی #مهاجرت_کاری #مهاجرت_تحصیلی_فرانسه #مهاجرت_کاری_فرانسه #سفارت_فرانسه #پاریس #اجتماعی #ویزای_شینگن #ایران #اروپا #مارسی
#france #paris

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش