سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

صدا کردن اسم سگ

3,623 بازدید4 سال پيش
teyyeb

teyyebکاربر teyyeb

teyyebکانال teyyeb

توضیحاتی درباره ی صدا کردن اسم سگ را در این کلیپ تماشا کنید
چطور سگ را آموزش دهید تا هنگام فراخوانی، نزد شما بیاید

آموزش سگ برای آمدن نزد شما هنگام فراخوانی او، یکی از فرمان‌های پایه‌ای است که همه سگ‌ها باید به خوبی با آن آشنا و به خوبی نسبت به این فرمان واکنش نشان دهند. این دستور نه تنها رفتار مناسب آنان را تشویق بلکه می‌تواند در شرایطی، زندگی سگ را نیز نجات دهد.

برای مثال تصور کنید با سگ خود در پارکی در حال گردش هستید و ناگهان سنجابی توجه حیوان به را خود جلب کرده و او به سمت خیابان پر از ترافیکی می‌دود و شما فرصت نمی‌کنید که او را متوقف کنید. توجه کنید حتی سگ‌های کوچک نیز نسبت به انسان‌ها سریع‌تر می‌دوند بنابراین شما شانس زیادی برای گرفتن او نخواهید داشت و در حقیقت دنبال کردن سگ مسابقه‌ای است که احتمال برنده شدن شما در آن بسیار پایین خواهد بود.

فراخوانی – آمدن حیوان نزد شما هنگام صدا زدن او – می‌تواند جلوی مشکلاتی مانند مثال ذکر شده را بگیرد.
اشتباهات آموزشی

سگ‌ها (به خصوص توله‌ها) به دلایل مختلفی از آمدن به نزد شما سرباز می‌زنند. در اکثر اوقات سگ نمی‌داند که دستور مورد نظر چه معنی می‌دهد. در هر حال درست همان طور که یک زبان خارجی برای ما می‌تواند کاملا غریب به نظر برسد، برای سگ‌ها نیز این موضوع مشابه است و سگ نیاز به زمان دارد تا بتواند با انسان‌ها رابطه بهتری برقرار کند.

دلیل دیگری که سگ نسبت به فراخوانده شدن بی‌توجهی می‌کند ممکن است در این باشد که سودی را در این کار نمی‌بیند. چرا سگ باید دنبال کردن پروانه را رها کرده و نزد شما بیاید؟

فراخوانده شدن برای سگ باید ارزش بالاتری نسبت به کاری که در حال انجام آن است پیدا کند.

یکی از معمول‌ترین – و بدترین – اشتباهات آموزشی، تنبیه کردن سگ است هنگامی که او بالاخره نزد شما آمده است. قطعا بابت بی‌توجهی او نسبت به خود هنگامی که با تمام قوا در حال داد زدن هستید، ناراحت شده‌اید. شاید تعقیب کردن او باعث شده که دیر به سر کار خود برسید. با این حال در صورتی که خود را ناراحت نشان دهید بدترین درس ممکن را به حیوان آموزش داده‌اید. او یاد خواهد گرفت هنگامی که در نهایت نزد شما بیاید، دعوا خواهد شد. بنابراین شانس این که دور بعد او از شما فرمان گیرد، پایین‌تر هم خواهد آمد. هیچگاه سگ را هنگامی که نزد شما آمده تنبیه نکنید (هر چقدر هم که آمدن حیوان طول بکشد).
آموزش آمدن به سگ

1. یاد بگیرید که سگ شما چه جایزه‌ای را –خوراکی، اسباب بازی و … – بیشتر از همه دوست دارد. اطمینان یابید که سگ نسبت به جایزه خود توانایی مقاومت نداشته و برای او، آن هدیه هیجان‌انگیز ترین چیز در دنیاست. این جایزه را برای تمرینات آموزشی حیوان کنار بگذارید. اگر از خوراکی مورد علاقه او استفاده می‌کنید توجه داشته باشید که مقدار آن باید کم، دارای بوی مخصوص خود و بزرگتر از سر انگشت کوچک شما نباشد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش