سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

دانلود کتاب پردازش تصویر دیجیتال گنزالس ترجمه فارسی

142 بازدید2 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
faramod

faramodکاربر faramod

faramodکانال faramod

دانلود کتاب پردازش تصویر دیجیتال گنزالس ترجمه فارسی-برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید
https://b2n.ir/a08018



















این نسخه از پردازش تصویر دیجیتال تجدید نظر عمده ای در این کتاب است. همانطور که در نسخه های 1977 و 1987 توسط گونزالز و وینتز ، و نسخه های 1992 ، 2002 و 2008 توسط گونزالس و وودز ، این نسخه نسل ششم با در نظر گرفتن دانش آموزان و مربیان تهیه شد.

اهداف اصلی کتاب ارائه مقدمه ای بر مفاهیم و روشهای کاربردی در پردازش تصویر دیجیتال و ایجاد پایه ای است که می تواند به عنوان پایه ای برای مطالعه و تحقیقات بیشتر در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد. برای دستیابی به این اهداف ، ما دوباره روی مطالبی تمرکز کردیم که معتقدیم اساسی هستند و دامنه کاربرد آنها محدود به حل مشکلات تخصصی نیست.

پیچیدگی ریاضی کتاب در سطحی مناسب از نظر دانش آموزان ارشد و دانشجویان سال اول تحصیلات تکمیلی است که آمادگی مقدماتی در تجزیه و تحلیل ریاضی ، بردارها ، ماتریس ها ، احتمالات ، آمار ، سیستم های خطی و برنامه نویسی رایانه ای دارند. وب سایت کتاب آموزشی ارائه می دهد تا از خوانندگان نیازمند بررسی این مطالب پیشین باشد. یکی از مهمترین دلایلی که این کتاب در زمینه آن پیشرو جهان بوده است

40 سال میزان توجه ما به تغییر نیازهای آموزشی خوانندگان است. نسخه حاضر بر اساس یک نظرسنجی گسترده است که اساتید ، دانشجویان و خوانندگان مستقل کتاب را در 150 موسسه از 30 کشور درگیر کرده اند. این نظرسنجی نیاز به پوشش مطالب جدیدی را نشان می دهد که از آخرین چاپ کتاب بالغ شده است

دانلود رایگان کتاب پردازش تصویر دیجیتال گنزالس به زبان فارسی
علاقه به روش های پردازش تصویر دیجیتالی از دو حوزه کاربرد اصلی ناشی می شود: بهبود اطلاعات تصویری برای تفسیر انسان و پردازش داده های تصویر برای کارهایی مانند ذخیره ، انتقال و استخراج اطلاعات تصویری. این فصل چندین هدف دارد: (1) تعیین حوزه ای که ما آن را پردازش تصویر می نامیم. (2) ارائه دیدگاه هیستوگرام ی از ریشه های این حوزه ؛ (3) ارائه نمای کلی از وضعیت هنر در پردازش تصویر با بررسی برخی از زمینه های اصلی که در آن استفاده می شود. (4) برای بحث در مورد روشهای اصلی مورد استفاده در پردازش تصویر دیجیتال ؛ (5) ارائه اجمالی از اجزای موجود در یک سیستم پردازش تصویر معمولی و عمومی. و (6) جهت دانلود کتاب پردازش تصویر دیجیتال گنزالس ترجمه فارسی ارائه ادبیاتی که کار پردازش تصویر در آن گزارش شده است. مطالب این فصل به طور گسترده با طیف وسیعی از تصاویر نشان داده شده است که نمایانگر تصاویری است که در طول کتاب استفاده خواهیم کرد.

پس از اتمام این فصل ، خوانندگان باید:

درک مفهوم تصویر دیجیتال

مروری گسترده بر زیر بناهای هیستوگرام ی حوزه پردازش تصویر دیجیتال داشته باشید.

تعریف و دامنه پردازش تصویر دیجیتالی را درک کنید.

آشنایی با اصول طیف الکترومغناطیس و ارتباط آن با تولید تصویر.

از زمینه های مختلف که در آنها روشهای پردازش تصویر دیجیتالی استفاده می شود آگاه باشید.

با فرایندهای اساسی در پردازش تصویر آشنا باشید.

با اجزایی که یک سیستم پردازش تصویر دیجیتال چند منظوره را تشکیل می دهند ، آشنا باشید.

با محدوده ادبیاتی که در آن کار پردازش تصویر گزارش شده است ، آشنا باشید.

1.1 پردازش تصویر دیجیتالی چیست؟

یک تصویر ممکن است به عنوان یک تابع دو بعدی f(x,y)تعریف شود ، جایی که x و y مختصات مکانی (صفحه) هستند و دامنه f در هر جفت مختصات (x,y) شدت یا سطح خاکستری تصویر در آن نقطه وقتی x ، y و مقادیر شدت f همه مقادیر محدود و گسسته باشند ، ما تصویر را تصویر دیجیتالی می نامیم. حوزه پردازش تصویر دیجیتال به پردازش تصاویر دیجیتال با استفاده از یک رایانه دیجیتال اشاره دارد. توجه داشته باشید که یک تصویر دیجیتالی از تعداد محدودی از عناصر تشکیل شده است که هر کدام دارای مکان و مقدار خاصی هستند. این عناصر تصویر ، پیکسل ها نامیده می شوند. پیکسل اصطلاحی است که بیشتر برای نشان دادن عناصر یک تصویر دیجیتال استفاده می شود. ما در فصل 2 این تعاریف را به صورت رسمی تر در نظر خواهیم گرفت.

بینایی پیشرفته ترین حس ما است ، بنابراین تعجب آور نیست که تصاویر مهمترین نقش را در درک انسان ایفا کنند. با این حال ، بر خلاف انسانها ، که محدود به باند بصری طیف الکترومغناطیسی (EM)هستند ، دستگاههای تصویربرداری تقریباً کل طیف EM را از گاما تا امواج رادیویی را پوشش می دهند. آنها می توانند بر روی تصاویری که توسط منابع ایجاد شده توسط انسان ایجاد شده است ،دانلود کتاب پردازش تصویر دیجیتال گنزالس ترجمه فارسی عمل کنند. اینها شامل سونوگرافی ، میکروسکوپ الکترونی و تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر است. بنابراین ، پردازش تصویر دیجیتال دامنه وسیعی از برنامه ها را در بر می گیرد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش