سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

مکانهایی از زمین که در آنها جاذبه وجود ندارد

4,196 بازدید6 سال پيش
  • 2 می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
mahan65

mahan65کاربر mahan65

سرگرمی و موزیککانال سرگرمی و موزیک

جهان مملو از اسراری است که دانش کنونی ما را به چالش می‌کشد. اپک تایمز در بخش ماوراء دانش، داستان‎هایی از پدیده‌های خارق‌العاده را گردآوری کرده تا راه را برای باور مسائل ممکنی که قبلاً انکار می‌شدند باز کند. آیا آن‎ها واقعیت دارند؟ تصمیم با خود شماست. داستان مشهور اسحاق نیوتن می‌‏گوید، او زیر درخت سیبی نشسته بود که سیبی از درخت روی سرش افتاد و او لحظه‌‏ای قبل از اندیشیدن به قانون جهانی گرانش، به فکر رو رفت. برطبق قانون جهانی گرانش هر دو جسم همواره یکدیگر را می‌ربایند؛ یعنی نیروی گرانشی میان دو ذره با حاصل ضرب جرم دو ذره نسبت مستقیم و با مجذور فاصله‌‏ی آن‌ها از یکدیگر نسبت وارونه دارد. اما آیا این قانون در همه‌‏جای کره‌‏ی زمین صحت دارد؟ در چه مکانی‌‏هایی از زمین این قانون صدق نمی‌‏کند؟
1- مکان اسرارآمیز، سانتا کروز، کالیفرنیا

مکان اسرار‎آمیز« Mystery Spot »که در جنگل چوب‌‏سرخ، خارج از « سانتا‌‏کروز، کالیفرنیا » واقع شده، یک ناهنجاری گرانشی است. این پدیده‌‏ی غیرقابل توضیح، در منطقه‌‏ای مدور با قطری حدود ۴۶ متر رخ می‌‏دهد. در این مکان درک شما از قوانین فیزیک و جاذبه زیر سئوال می‌‏رود. این مکان در سال ۱۹۳۹ توسط گروهی از نقشه‌‏برداران کشف شد. آن‌‏ها تا سال ۱۹۴۰، بازدید عموم از این منطقه را آزاد گذاشتند. این مکان موجب شگفتی صدها هزار نفر از بازدیدکنندگان جهان شده است و بسیاری برای تجربه‌‏ی دوباره‌‏ی تغییرات گیج‌‏کننده‌‏ی گرانشی، چشم‌‏انداز و ارتفاع آن به این مکان بازگشته‌‏اند.
2- تپه‌‏ی مغناطیسی، کانادا
تپه‌‏ی مغناطیسی، بیش‌‏از ۱۰۰ سال است که از جاذبه‌‏های برتر « نیوبرانزویک، کانادا » به‌‏شمار می‌‏آید. از قرار معلوم، اتومبیل‌‏ها در این تپه رو‌‏به بالا حرکت می‌‏کنند؛ پدیده‌‏ای که در بسیاری از « تپه‌‏های مغناطیسی » جهان مشاهده شده است. این تپه، به عنوان بخشی از بزرگ‌‏راه استانی، به شهر « مانکتون » فروخته شد و بعد از احداث بزرگ‌‏راه در اطراف آن، تبدیل به یکی‌‏از جاذبه‌‏های توریستی شد. به نظر شما این تپه مغناطیسی است یا جادویی؟
3- تپه‌‏ی مغناطیسی، استرالیای جنوبی
این تپه، در اصل به نام « تپه‌‏ی بروف » مشهور است؛ که نام آن بعد از ساکن شدن شخصی به نام « جیمز بروف » در ۳۵ سالگی در سال ۱۸۹۷ به آن داده شد.
4- تپه‌‏ی مغناطیسی، له لاداخ هند
اعتقاد بر این است که در این تپه که در نزدیکی « له لاداخ » واقع شده، خاصیت مغناطیسی وجود دارد؛ که موجب حرکت رو‌‏به بالای اتومبیل‎ها شده و هواپیماهایی که از بالای آن می‌‏گذرند مجبور به افزایش ارتفاع خود می‌‏شوند.
5- دامنه‌‏ی الکتریکی، اسکاتلند
دامنه‌‏ی الکتریکی به نام دامنه‌‏ی « کروی » نیز نامیده می‌‏شود و در « آیشایر، اسکاتلند » واقع شده است. معمولاً اتومبیل‎ها در این ناحیه توسط نیرویی اسرارآمیز به سمت بالا حرکت می‌‏کنند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش