+دنبال کردن

خانه

درباره کانال

کانال های مرتبط

ویدئوهای کانال

Video02:37

۸ نشانه کمبود منیزیم در بدن انسان

۸ نشانه کمبود منیزیم در بدن انسان
Video02:26

درمان گلوکوم چشم یا آب سیاه چیست؟

درمان گلوکوم چشم یا آب سیاه چیست؟
Video02:36

هفت میوه و سبزی که ضد چاقی هستند

هفت میوه و سبزی که ضد چاقی هستند
Video02:34

ورزش‌های ممنوعه برای‌ کودکان‌ کدامند؟

ورزش‌های ممنوعه برای‌ کودکان‌ کدامند؟
Video03:00

تنها ویتامینی که باعث سکته میشود!

ویتامینی که در صورت زیاده روی باعث ایجاد سکته میشود... میزان مصرف مجاز این ویتامین 12 میلی گرم است، مصرف بین 50 تا 500 میلی گرم در روز این ویتامین که از طریق مکمل ها وارد بدن می شود باعث پاره شدن رگ های مغزی می گردد که در نهایت منجر به سکته شده و عواقب بسیار بدی را به همراه دارد. البته نتایج تحقیقاتی که در نشریه پزشکی بریتانیا منتشر شده آمده است مصرف ویتامین e می تواند خطر ابتلا به نوع خاصی از سکته مغزی را که بر اثر مسدود شدن رگ های خونی به وجود می آید تا 10 درصد کاهش دهد. اما در مجموع دانشمندان اعلام کردند مضرات مصرف بیش از حد مکمل های ویتامین e بسیار بیشتر از فواید آن است.میلیون ها نفر در بریتانیا از مکمل های ویتامین e استفاده می کنند که به شکل خالص یا به صورت ترکیب با ویتامین های دیگر به شکل قرص های مولتی ویتامین عرضه می شوند.
Video02:47

ویژگی‌های گوشت قرمز سالم را می‌دانید؟

ویژگی‌های گوشت قرمز سالم را می‌دانید؟
Video02:25

راهکار از بین بردن چربی های بدن

راهکار از بین بردن چربی های بدن
Video01:01

تاثیر مصرف ماهی بر شنوایی زنان

تاثیر مصرف ماهی بر شنوایی زنان
Video03:58

درمان باورنکردنی چاقی با عسل

درمان باورنکردنی چاقی با عسل
Video05:18

زنجبیل، اکسیر جوانی پوست

زنجبیل، اکسیر جوانی پوست
Video09:47

۱۰ اتفاق عجیب در بدن هنگام خوابیدن که اتفاق می‌افتد!

۱۰ اتفاق عجیب در بدن هنگام خوابیدن که اتفاق می‌افتد!
Video05:25

پودر بچه یا آچار فرانسه؟ کاربردهای عجیب و غریب «پودر بچه»

همان طور که از اسم این محصول بر می آید پودری است که به بچه ها می زنند تا در هوای گرم عرق سوز نشوند؛ اتعجب خواهید کرد اگر به شما بگوییم پودر بچه مصارف زیادی در خانه دارد که شاید تاکنون خبر نداشتید.
Video01:53

کشف یک اندام جدید در بدن

کشف یک اندام جدید در بدن
Video01:43

کفش‌های پاشنه‌ بلند عامل اصلی گودی کمر

کفش‌های پاشنه‌ بلند عامل اصلی گودی کمر
Video02:58

برای ورزش کردن بهانه نگیرید

برای ورزش کردن بهانه نگیرید
Video02:20

با این کشف جدید دیگر انسانها پیر نمی شوند

با این کشف جدید دیگر انسانها پیر نمی شوند
Video01:31

۷ ماده غذایی مفید برای داشتن موهای بلند و پرپشت

بلند نگه داشتن مو بسیار هوس انگیز است. از سال های دور مردم جهان در جستجوی انواع مختلفی دارو برای رشد مو بوده اند. هرچند که هر مویی نوع خاص و چرخه طبیعی خودش را دارد. زمانی که شما به میانسالی میرسید (حدود ۳۰ سال) رشد مو کند میشود که علت آن عدم تعادل هورمونی، استرس بیش از حد و رژیم غذایی نامتعادل است. هرکس با موهای بلند و ضخیم، سالم و قوی به نظر می رسد؛ موها مشخص می کنند چقدر بدن و ذهن شما سالم است. بهترین راه برای حفظ سلامتی مو استفاده از راه های طبیعی است؛ دانشمندان و پزشکان همچنان در تلاش هستند، بهترین ترکیب برای مو را بیابند و طیف گسترده ای از معجون رشد و ضد ریزش مو وجود دارد اما در اغلب موارد ترکیبات شیمیایی موجود در آن ها در دراز مدت موجب آسیب بیشتر می شود. در نتیجه بهتر است از درمان های طبیعی که بدون عوارض جانبی هستند استفاده کنید. علاوه براین، داروهای خانگی ضدریزش و تحریک رشد مجدد مو ارزان و مقرون به صرفه هستند و بهتر از همه اینکه شما میتوانید آنها را در آشپزخانه خود پیدا کنید. درواقع باید گفت تغذیه عامل اصلی رشد موها است. مصرف یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی مورد نیاز، لازم و ضروری است، مخصوصاً اگر موهای شما به علت فرایند پیری یا به دلیل رژیم های غذایی نامتعادل کم پشت شده باشد. تغذیه ی موهای شما از درون، کلید رشد سالم موهای شما است. با این حال انتظار معجزه یک شبه نداشته باشید. مواد غذایی زیر به شما کمک می کند تا سلامت موهای تان را که ناشی از تغذیه نادرست بوده است به حالت اول بازگردانید: لبنیات مصرف لبنیات به علت کلسیم موجود در آن برای رشد مو ضروری است؛ در نتیجه خوردن منابع سرشار از کلسیم به رشد مو کمک می‌کند و از ریزش مو جلوگیری می‌کند. همچنین پروتئین حیوانی موجود در لبنیات، تمام آمینو اسیدهای مورد نیاز بدن که خود قادر به ساختن آن نیست را دارد و به همین دلیل این نوع پروتئین، به پروتئین کامل معروف است. پروتئین هایی که کامل نیستند درغلات، حبوبات، مغز ها و دانه ها یافت می شوند. خوشبختانه ترکیب پروتئین هایی غیرکامل، با هم آمینو اسید مورد نیاز یک وعده شما را تامین می کند. بلوبری بلوبری غنی از ویتامین C بوده که در حفظ سلامت رگ های خونی به فولیکول های مو و بهبود جریان خون به پوست سر موثر است. عدم دریافت کافی ویتامین C در رژیم غذایی، شکنندگی موها را به دنبال دارد. این ویتامین همچنین از طریق مصرف گوجه فرنگی، توت فرنگی، کیوی و سیب زمینی شیرین قابل دریافت است. اسفناج اسفناج غنی از موادمغذی سالمی مانند آهن، ویتامین C، بتاکاروتن و فولات است. اسفناج به تغذیه پوست سر و رشد مو کمک می کند. همچنین استفاده از سبزیجات برگ سبز تیره برای دریافت این موادمغذی می تواند مفید باشد. تخم مرغ کم خونی یک عامل اصلی در ریزش مو بوده و تخم مرغ حاوی میزان بالایی آهن است. این ماده غذایی همچنین سطوح بالایی پروتئین، روی، سلنیوم و سولفور دارد. تمام این موادمغذی به تغذیه فولیکول ها و رشد مو کمک می کنند. همچنین این موادمغذی را همچنین می توانید با مصرف گوشت های بدون چربی مرغ، گاو و ماهی به دست آورید. گردو گردو محتوی سطوح بالایی از اسیدهای چرب امگا۳ است. گردو همچنین حاوی موادمغذی مهمی مانند بیوتین، ویتامین E و مس می باشد. کمبود بیوتین منجر به عدم رشد مو و حفظ درخشندگی می شود. یک راه برای دریافت گردو، جایگزین کردن روغن معمول پخت و پز با روغن گردو است. حبوبات پروتئین حیوانی موجود در گوشت، تخم مرغ و لبنیات، تمام آمینو اسیدهای مورد نیاز بدن که خود قادر به ساختن آن نیست را دارد و به همین دلیل این نوع پروتئین، به پروتئین کامل معروف است. پروتئین هایی که کامل نیستند در غلات، حبوبات، مغزها و دانه ها یافت می شوند. خوشبختانه ترکیب پروتئین هایی غیرکامل، با هم آمینو اسید مورد نیاز یک وعده شما را تامین می کند. و برای رشد موهای شما نقش بسزایی ایفا می کنند. ماهی سالمون سالمون غنی از پروتئین، اسیدهای چرب امگا۳ و ویتامین D است. بدن قادر به ساخت امگا ۳ نیست، بنابراین باید از طریق موادغذایی دریافت شود. سالمون بهترین منبع امگا۳ و روغن های سالمی است که پوست سر و فولیکول های مو را هیدراته و به رشد مو کمک می کند. همچنین می توانید این اسیدهای چرب ضروری را از طریق مصرف ساردین، قزل آلا، خال مخالی، شاه ماهی، گردو، آووکادو یا دانه های کدوتنبل به دست آورید.
Video04:31

دلایل و بهترین روش های درمان اسهال

دلایل و بهترین روش های درمان اسهال
Video04:10

طب سوزنی علمی موفق در درمان بیماری‌ها

طب سوزنی علمی موفق در درمان بیماری‌ها
Video02:04

نمک چه تاثیری بر روی حافظه و ذهن دارد؟

نمک چه تاثیری بر روی حافظه و ذهن دارد؟
Video04:26

واکسنها چطور عمل می کنند؟

واکسنها چطور عمل می کنند؟
Video01:53

خواص باورنکردنی زنجبیل برای آقایان

خواص باورنکردنی زنجبیل برای آقایان
Video03:20

در صورت بلع اجسام در کودکان چه کنیم؟

در صورت بلع اجسام در کودکان چه کنیم؟
Video01:17

نوشیدنی که چربی خون را کاهش می‌دهد

نوشیدنی که چربی خون را کاهش می‌دهد
Video01:37

چگونه از بوی بد دهان خلاص شویم!

چگونه از بوی بد دهان خلاص شویم!
Video03:04

نمک صورتي را بهتر بشناسيد

نمک صورتي را بهتر بشناسيد
Video06:40

۷ خوراکی که باید همیشه با هم میل کنید!

قطعا مخلوط کردن غذاهای سالم مزایایی دارد اما در اینجا به معرفی ۷ جفت غذایی می‌پردازیم که در کنار هم ارزش غذایی فوق‌العاده‌ای دارند.
Video03:17

سردی انگشتان دست و پا نشانه بیماری است؟

سردی انگشتان دست و پا نشانه بیماری است؟
Video01:21

چند نکته درباره خواص سرکه سیب

چند نکته درباره خواص سرکه سیب
Video03:36

دلایل سفیدی زودرس مو

دلایل سفیدی زودرس مو

سلامتی و زیبایی

negar65

۱۳۹۶-۴-۱۲

۱۳۹۶-۹-۱۶

۳۸۸

اطلاعات عمومی

در این کانال ویدئو های جالبی در موردنکات مهم برای حفظ سلامتی و زیبایی قرار دارد.