سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

از رفتن و ماندن بنا تا تصمیم گیرندگان این ماجرا

669 بازدید7 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
monazereh

monazerehکاربر monazereh

برنامه تیترامشب شبکه خبرکانال برنامه تیترامشب شبکه خبر

دبیرفدراسیون کشتی با اشاره به نتایج کشتی فرنگی درباره ماندن یا رفتن محمدبنا گفت: با توجه به نتایج المپیک ۲۰۱۶ ریو، و در پیش رو بودن مسابقات جهانی، باید منتظر رای شورای فنی در این باره باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بنی تمیم با شاره به تحولات فدراسیون کشتی آنها هم 11 ماه مانده به رقابتهای المپیک در برنامه تیترامشب تاکید کرد: حدود 11 ماه مانده به رقابتهای المپیک آقای محمد بنا را به فدراسیون کشتی دعوت کردیم و همه دست به دست هم دادیم تا براساس برنامه ریزیها، اردوهای تمرینی خوبی را برای هر دو تیم تیمهای کشتی آزاد و فرنگی داشته باشیم.

دیبر فدراسیون کشتی در ادامه درباره ماندن یا رفتن محمدبنا گفت: با توجه به نتایج کسب شده خود محمد بنا باید تصمیم بگیرد که می خواهد بماند یا نه و بعد در محله بعد این اعضای شورای فنی هستند که تصمیم نهایی را در رابطه با ماندن یا رفتن بنا از کشتی فرنگی می گیرند.

او ادامه داد: حفظ مدالها و ارتقاع آنها در گرو تمرین مستمر و تلاش و کوشش فراوان و البته برنامه ریزی صحیح است و برای ارزیابی کار مربیان این نتایج مسابقات است که عملکرد تیم ملی را به بهترین نحو ارزیابی می کند و می تواند چراغ راه تیمهای ملی در مسابقات آتی باشند.

مرادی دیگر مهمان برنامه گفت: فدراسیون وزنه برداری در 15 ماه گذشته تغییرات اساسی داشت، بازنشستگی های ناخواسته موجب شد تا ما در وزنه برداری تنها 5 سهم داشته باشیم. ما تلاش کردیم تا از مجموع 7 نفری که در اخیتار داشتیم بهترینها را گزینش کنیم و در نهایت به همان 5 نفر مورد نظر رسیدیم. برنامه ریزی های ما برای کسب 5 مدال بود که متاسفانه ناداوری ها دست ما را از کسب مدالهای بیشتر کوتاه کرد.

رییس فدراسیون وزنه برداری در ادامه یادآور شد: تا شب قبل از وزنه برداری بهداد سلیمی، اعضای کمیته ژوری ثابت بودند اما درست همان شب این اعضا تغییر کردند که بر خلاف قانون بود، در حقیقت جمعی از کنترلر ها بودند که جای اعضای اصلی ژوری را گرفتند که صحیح نبود، از سوی دیگر رای هیت ژوری هم باید یک دست می بود که در آن مسابقه اینطور نشد و در مجموع ابهامات زیادی وجود دارد و باید شفاف سازی شود.

او با خطاب به فدراسیون جهانی وزنه برداری ادامه داد: فدراسیون جهانی وزنه برداری هم باید توجه ویژه ای به شفاف سازی در رای مسابقات داشته باشد، ما تا این لحظه نمی دانیم ایراد بهداد سلیمی چه بوده است، زیرا هیت داوران هیچ نکته ای را مطرح نکرد و ما با بررسی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که هیت ژوری در رای خود دچار اشتباه شده است.

وحید مرادی دیگر مهمان برنامه با اشاره به نتایج کسب شده توسط کاروان ورزشی ایران در مسابقات المپیک خاطرنشان کرد: کاروان ورزشی ما دست پر به خانه بازگشته اند زیرا با ارزیابی منصفانه، کاروان ورزشی ایران درالمپیک های پیشین نتایج چندان دلچسبی کسب نکرده بود، اما در این المپیک ما 8 مدال رنگارنگ کسب کردیم و رتبه 25 جهان را هم از آن خود کردیم که اگر نا داوری ها صورت نمی گرفت قطعا دو مدال دیگر هم کسب می کردیم و رتبه جهانیمان را بهتر می شد.

این کارشناس ورزشی ادامه داد: شناگر ما از بین 38 شناگر رتبه آخر را کسب کرد و حتی نتوانست رکورد تهران را تکرار کند، به نظر می رسد این مشکل شناگر نیست و باید مشکل را در جای دیگر جستجو کرد، ما باید در شنا استعدادیابی کنیم، واقعیت این است که ورزش قهرمانی میانبر ندارد بلکه باید پله پله بالا رفت، متاسفانه اعتبارات فدراسیون شنا بسیار پایین است و باید برنامه روشنی برای توسعه ورزشهای پرمدال داشت.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش