سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

مصاحبه روزنامه عصر اقتصاد در رابطه با سیستم ضدعفونی کننده

542 بازدید3 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
fanavaran

fanavaranکاربر fanavaran

فن آوران سپید جامگانکانال فن آوران سپید جامگان

عرضه دستگاه خانگی تولید ماده ضدعفونی کننده، برگرفته از آنزیم های شیرمادر، توسط یک شرکت دانش بنیان هزینه مقابله با بیماری کووید19 را به شدت کاهش داد.

معید دهقان پور مدیرعامل شرکت فناوران سپید جامگان، در مورد محصول دانش بنیان جدید که به عنوان نوکووید (No covid) به بازار عرضه کرده است گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا که به راحتی از طریق لامسه امکان انتقال داشت، در تمام دنیا تلاش شد تا در کنار حرکت به سمت تولید دارو جهت جلوگیری از گسترش بیماری با استفاده از فناوری های موجود که پیش از این در ابعاد بزرگ جهت ضد عفونی یا گندزدایی استفاده می شد، تجهیزات قابل حمل و در ابعاد کوچک جهت استفاده خانگی و فردی به بازار عرضه شود.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان فناوران سپید جامگان در ادامه افزود: در راستای پذیرش مسئولیت اجتماعی، همانند گذشته که به تولید تجهیزات مورد نیاز بهداشتی و پزشکی کشور می پرداختیم، شروع به طراحی و تولید دستگاهی کردیم تا در مقیاس کوچک امکان تولید مولتی اکسیدان اسيد هيپوكلروس برای همه فراهم شود.
دکتر دهقانپور در تشریح مشخصات این ماده گفت: اسيد هيپوكلروس در واقع گندزدایی است که در گذشته بیشترین کاربرد را در حوزه پزشکی در صنایع دندانپزشکی داشت و در صنایع دیگر جایگزین کلر در استخرهای بزرگ شده بود در واقع این اسید محصول جدیدی نیست و همیشه به طور کم در بدن پستانداران وجود داشته و حتی از طریق شیر مادر به بدن نوزاد برای جلوگیری ابتلاء به انواع امراض منتقل می‌شود و به نظر می‌رسد اسيد هيپوكلروس اصلی ترین ماده‌ای است که باعث می‌شود تا مادران شیرده و نوزادان در صورت دچار شدن به بیکاری کرونا کمتر عوارض را دچار شده و به اصطلاح بروز بیماری در آنها بسیار خفیف باشد.
وی تاکید کرد: دوز مشخصی از اسيد هيپوكلروس می تواند جایگزین ضدعفونی کننده های حال حاضر بازاربر پایه الکل شود، نکته در این جایگزینی این است که الکل برای اینکه ضدعفونی کاملی داشته باشد نیاز است تا به زمان تقریبی 7 تا 10 دقیقه روی سطح را به طور کامل بپوشاند، در حالی که این گندزدایی با اسيد هيپوكلروس طبق تاییدیه ای که از سوی سازمان غذا و دارو صادر شده، بین 20 الی 30 ثانیه زمان می برد و در همین فاصله کوتاه این ماده در جداره ضخیم باکتری یا ویروس نفوذ کرده و آن را از بین میبرد.
دهقانپور گفت: پایه اصلی اسيد هيپوكلروس در واقع محلول آب و نمک است که به وسیله ژنراتور تولیدی شرکت دانش بنیان ما دارای بار منفی و در تمامی دنیا به خاطر مزیت هایی مانند کاهش هزینه، کاربری ساده، عدم اشتعال زایی و امنیت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این ماده به خاطر آنکه غیرسمی است می تواند در بخش کشاورزی جایگزین برخی سموم شیمیایی و مواد مورد استفاده در ضدعونی محصولات شده و حتی در منازل برای ضدعفونی کردن سبزیجات، صیفی جات و میوه‌ها در منازل مورد استفاده قرار گیرد و ماندگاری آن‌ها را نیز افزایش دهد.
وی در مورد دوز مورد استفاده از این اسید گفت: در یک لیتر آب بین 100 تا 200 سی سی است که به وسیله دستگاه کوچک ما به سادگی تولید می‌شود و هیچ بویی نامطبوعی، مانند دیگر گندزداها ندارد و پس از تولید در هر مکان به وسیله آب و نمک ساده و با الکترولیز شدن توسط دستگاه ماده ضدعفونی کننده تولید شده و می توان محلول را به صورت مه سرد، آبپاش و یا دیگر روش‌های مرسوم جهت ضدعفونی کردن محیط یا بدن استفاده کرد. شرکت ما با توجه به شرایط اقتصادی موجود توانایی تولید 500 الی یک هزار دستگاه را در روز دارد دستگاهی که عمر مفید آن تولید 480 هزار لیتر است و می تواند در هر10 دقیقه 1 لیتر ماده ضدعفونی کننده تولید کند.
رشرکت دانش بنیان فن آوران سپید جامگان WWW.3MEDGROUP.COM تلفن : 02172478

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش