سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

بازیابی اکانت دیزیبل شده و دی اکتیو شده اینستاگرام

453 بازدید3 سال پيش
pendarium

pendariumکاربر pendarium

pendariumکانال pendarium

https://parsinsta.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85/

yun.ir/kzrs12

اگر در اینستاگرام یکی از کاربرانی میباشید که اکانت های زیادی را مدیریت میکنید که برخی از آنها را غیر فعال کرده و برای مدتی از اینستاگرام خداحافظی کرده بودید. حال میخواهید پیج های خود را فعال کنید کا چندان سختی در انتظار شما نیست و تنها در چند دقیقه میتوانید پیج خودر ا فعال کنید. همانطور که میدانید دی اکتیو کردن اینستاگرام به منزله حذف کامل اکانت مربوطه نمیباشد و شما با استفاده از این امکان میتوانید برای مدتی از اینستاگرام خدحافظی کرده و اکانت اینستاگرام را غیر فعال کرده باشید.

اما برای فعال کردن اینستاگرام خود، راه بسیار ساده ای پیش رو دارید که در ادامه نحوه اکتیو کردن اینستاگرام دی اکتیو شده را برای شما نشان خواهیم داد. اما قبل از آن میخواهیم در مورد پیرامون امنیت اینستاگرام که به نظر خودم بسیار ضعیف میباشد صحبت کنیم.

اینستاگرام از آن برنامه های شبکه اجتماعی میباشد که برای بالا بردن امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران خود اقدامات خوبی را انجام نداده، از این رو باید شما در بعضی مواقع حواستان خیلی بالا باشد برای مثال در مورد فعال کردن اینستاگرام دی اکتیو شده اگر شما پسورد اینستاگرام خود را قبل از دی اکتیو کردن اکانت در یاد نداشته باشید بسیار به درد سر خواهید افتاد حتی احتمال اینکه دیگر پیج خود را نتوانید فعال بکنید بالا خواهد بود.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش