سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

سریال تایتان ها فصل اول قسمت پنجم

760 بازدید3 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
topmovies

topmoviesکاربر topmovies

سریال دوبله فارسیکانال سریال دوبله فارسی

فانتزی - اکشن - تاریخچه

تعدادی از ابرقهرمان های جوان گروهی به نام تایتان ها را تشکیل می دهند تا با ناعدالتی و افراد شرور مبارزه کنند...

ستارگان: Teagan Croft - Brenton Thwaites - Ryan Potter - Alan Ritchson

کارگردان: Greg Berlanti - Akiva Goldsman

جوايز:
نامزد جايزه بهترين فيلمبرداري سريال تلويزيوني از جوايز انجمن فيلمبرداران امريکا
برنده جايزه بهترين فيلمبرداري سريال تلويزيوني از جوايز انجمن فيلمبرداران کانادا


مدیر دوبلاژ: علیرضا خضری
صداپرداز: محسن رجبی فر
مترجم: نگین فاضلی
ناظر کیفی: امیرحسین صفائی
.
گویندگان:
آنیتا قالیچی
ارشیا شریعتی
الهه پورجمشید
سحر چوبدار
بسام قیدی
سحر طهرانچی
امیرحسین صفائی
وحید آفرین
نادر گهرسودی
حسن همائی
محبوبه نریمیسا
بابک بهروزی
میثم کبیری
بهنوش فرهودی
مسعود خواجه وند
ابراهیم ربیعی
بهزاد بابازاده
امید آسیایی
سحر عیسی زاد
فرتاش فرهادپور
ندا اصغری
پویان پوینده
ساناز عباسپور
امیررضا لطفی
پردیس کریمی
سمیرا سلیمی
زهرا حیدری
مصطفی نیسی
نگین فاضلی
محمد ولیان
علی فریدنی
.
دوبله شده در استودیو آلفا
تهیه شده در گروه شرکت های پیشتاز
.
پخش از وبسایت پیشتاز مووی و تمامی سایت های زیرمجموعه.


تایتان ها سریالی امریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که پخش آن از سال 2018 آغاز شده است. سازندگان این سریال آکیوا گلدزمن، گئوف جونز و گرگ برلانتی هستند و از بازیگران آن می توان به برنتون توایتس، آدا دیوپ و تیگان کرافت اشاره کرد. فصل اول این سریال یازده قسمت دارد و فصل دوم آن که در تاریخ 6 سپتامبر 2019 پخش شد دارای سیزده قسمت می باشد. بعضی از شخصیت های این سریال در سریال «دووم پاترول» نیز حضور دارند و این دو سریال به هم مرتبط هستند. قرار است فصل سوم تایتان ها در سال 2020 نمایش داده شود.
طراح:
آکیوا گلدزمن، گئوف جونز، گرگ برلانتی




واکنش منتقدها:
فصل اول این سریال در وبسایت راتن تومیتوز امتیاز 80% را بر اساس 45 ریویو به دست آورده که معادل نمره 6/66 از 10 است: «تایتان ها مشکلاتی جزئی در داستانش دارد، اما از لحظه ای که گروه تایتان ها در سریال تشکیل می شود ریتم سریع و جذاب هر قسمت باعث می شود با اثری بسیار تماشایی روبرو باشیم». امتیاز کلی سریال (با احتساب تمام فصل ها) در سایت راتن تومیتوز 80% است که یکی از بیشترین امتیازات داده شده به یک سریال ابرقهرمانی محسوب می شود.


یادداشتی بر فصل اول سریال «تایتان ها»
در سال 1964 کمپانی دی سی گروهی از ابرقهرمان های جوان به نام تایتان ها را معرفی کرد که شامل کید فلش، رابین و آکوالاد بودند و پس از مدت کوتاهی دختر شگفت انگیز هم به این گروه اضافه شد. در این پنجاه و پنج سال گذشته این گروه انواع و اقسام تغییرات را به خود دیده است و اعضای آن بارها تغییر کرده اند. حالا کمپانی دی سی یونیورس یک سریال جدید را ساخته که آخرین تغییرات این گروه را نشان می دهد. فصل اول تایتان ها در یازده قسمت بینندگان را با اعضای این گروه آشنا می کند و همچنین دشمنان اصلی آنان را نشان می دهد.
دیک گریسون شهر گاتهام را ترک کرده و دیگر کاری با بتمن و رابین ندارد. اما روزی ناگهان او ریچل را می بیند و احساس می کند که باید به او کمک کند. ریچل دشمنان زیادی دارد و برخی از این دشمنان حتی مادر او را به قتل رسانده اند، البته این زن مادر واقعی ریچل نیست و او به تازگی متوجه این موضوع شده است. به زودی کوریاندر و تعدادی دیگر از ابرقهرمان ها (از جمله هاوک، دختر شگفت انگیز و ...) هم به گروه ملحق می شوند و زندگی تازه ریچل را شکل می دهند که پس از کشته شدن مادرش دچار خلا بزرگی شده است.
سریال تایتان ها با گروهی از بازیگران با استعداد موفق می شود هم جنبه های اکشن و هم جنبه های احساسی داستانش را به خوبی روایت کند. بی دلیل نیست که کمپانی دی سی از این سریال برای معرفی سرویس پخش فیلم خود استفاده کرده است. از یک طرف ابرقهرمان های این سریال به گونه ای هستند که با مخاطبان کم سن و سال به راحتی ارتباط برقرار می کنند و از طرف دیگر صحنه های اکشن هیجان انگیز آن می تواند برای همه طرفداران فیلم های ابرقهرمانی جذابیت داشته باشد. سریال تایتان ها بیشتر از همه افرادی را راضی می کند که دوست دارند دیدن سریال ابرقهرمانی بیشتر به تجربه خواندن کتاب کامیک شبیه باشد تا تجربه فیلم دیدن. مثل کتاب های کمیک در اینجا هم صحنه های مختلف با سرعت زیادی از پی هم می آیند و پیشروی داستان نسبت به هر چیز دیگری در اولویت قرار دارد. «تایتان ها» تم ها و مضامین مختلفی را از طریق شخصیت های متنوع اش مطرح می کند، این موضوع باعث می شود بعضی از قسمت ها لحن مشخصی نداشته باشند اما در کل به نفع سریال تمام می شود چرا که موجب بیشتر شدن تنوع داستانی در سریال می شود. بالاخره از بین این همه شخصیت و داستان یکی از آنها توجهتان را جلب خواهد کرد و دیگر نمی توانید از دیدن این سریال تماشایی دست بکشید.
نویسنده: نیک ونابل
منبع: www.cinemablend.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی به فصل اول:
نظر مثبت:
یکی از بهترین سریال های ابرقهرمانی چند سال اخیر با داستان جذاب و شخصیت های متنوع. اگر به ابرقهرمان های دی سی علاقه دارید حتما این سریال رو ببینید.
نظر منفی:
این سریال رو کمپانی دی سی برای این ساخته که ببینه چه شخصیت ها و موضوعاتی مخاطب بیشتری دارن، به خاطر همین هم لحظات خوب داره و هم بد اما داستانش منسجم نیست و بیش از حد پراکنده نوشته شده.

دیالوگ برگزیده:
دیک گریسون: رفتار معمولی هر کسی نشون میده که به درد رهبری میخوره یا نه.

جزئیات:
• این اولین اقتباس غیر انیمیشنی از کتاب های کمیک «تایتان‎ها» است.
• ابتدا قرار بود این سریال از شبکه تی ان تی پخش شود اما برنامه دی سی برای تاسیس یک سرویس پخش آنلاین باعث شد این قرارداد کنسل شود.
• آکیوا گلدمن (سازنده سریال) قبلا فیلم «بتمن و رابین» (1997) را نوشته است.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش