سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فیلم Made in Italy 2020 - ساخت ایتالیا

522 بازدید3 سال پيش
  • 1 می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
topmovies

topmoviesکاربر topmovies

فیلم سینمایی دوبله فارسیکانال فیلم سینمایی دوبله فارسی

کمدی

هنرمندی به نام رابرت به همراه پسرش به ایتالیا می رود تا خانه همسر سابقش را به فروش برساند اما به زودی متوجه می شود که این خانه نیاز به بازسازی دارد...

ستارگان: Souad Faress - Liam Neeson - Yolanda Kettle - Micheál Richardson

کارگردان: James DArcy



«ساخت ایتالیا» فیلمی بریتانیایی در ژانر کمدی و درام و محصول سال 2020 است. کارگردانی و نویسندگی این فیلم توسط جیمز دارسی انجام شده و از بازیگران آن می توان به لیام نیسن، مایکل ریچاردسون و لیندزی دانکن اشاره کرد. «ساخت ایتالیا» در تاریخ 7 آگوست 2020 از طریق سرویس های آنلاین پخش فیلم به نمایش درآمد.

نویسندگان:
جیمز دارسی
عوامل:
فیلمبرداری: مایک الی
تدوین: مارک دی، آنتونی بویس
موسیقی: الکس بلچر

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 51% را بر اساس 57 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/73 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 45 از 100 را بر اساس نظر 11 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «ساخت ایتالیا»
اولین فیلم بلند جیمز دارسی به نام «ساخت ایتالیا» درمورد پدر و پسری است که پس از پنج سال باید رابطه شان را ترمیم کنند و درمورد چیزهایی حرف بزنند که مدت ها روانشان را آزار داده است. آنها به ایتالیا برمی گردند تا خانه به ارث رسیده از همسر سابق رابرت را تعمیر کنند و آنرا به فروش برسانند تا پسرش به نام جیمز بتواند از آن پول برای رسیدن به یک موقعیت شغلی مهم استفاده کند.
ارتباط دو شخصیت اصلی فیلم هسته مرکزی داستان و فضاسازی آنرا تشکیل می دهد و به همین خاطر انتخاب بازیگر برای این نقش ها اهمیت زیادی داشته است. انتخاب لیام نیسن و پسرش برای بازی در این نقش ها بسیار هوشمندانه انجام شده چرا که بازی آنها در اوج هماهنگی و راحتی انجام شده و در بعضی صحنه ها لحن‎شان آنقدر طبیعی است که انگار دیالوگ ها را در زندگی واقعی ادا می کنند. جک برای اینکه شغلش را از دست ندهد باید ویلای مادرش را به فروش برساند اما پدرش هم شریک او در این ویلاست و به همین خاطر آنها مجبور می شوند کار تعمیر و آماده سازی خانه را با هم انجام دهند. این فرایند بازسازی خانه با بازسازی رابطه پدر و پسری این دو شخصیت همراه می شود و آنها را با چالش های جدیدی روبرو می کند که با کمک همدیگر باید از پس آنها بر بیایند. داستان فیلم به گونه ای نوشته شده که این فرایند را به شکلی واقعی و قابل لمس به مخاطب انتقال می دهد و سرعت ارائه اطلاعات در آن طوری نیست که بیننده نتواند با شخصیت های فیلم همذات پنداری کند. مهم ترین برگ برنده دارسی (کارگردان) برای ساخت فیلم دو بازیگر اصلی اش بوده که برای آنها لیام نیسن و پسرش را انتخاب کرده است. با توجه به اینکه نیسن چند سال پیش تجربه تلخ از دست دادن همسرش را پشت سر گذاشت هر دو بازیگر درک درستی از موقعیت غم انگیز شخصیت هایشان دارند. در واقع صحنه هایی که شخصیت ها درمورد همسر رابرت صحبت می کنند بسیار واقعی از کار در آمده اند و می توانند کاملا احساسات بینندگان را درگیر کنند. خوشبختانه فیلم در ارائه این صحنه ها افراطی عمل نمی کند و مدام لحن آن به وسیله کمدی متعادل می شود، همچنین داستان های فرعی ای نیز (از جمله یک داستان عاشقانه) در فیلم وجود دارد که به روایت اصلی فیلم بسیار کمک کرده اند. «ساخت ایتالیا» با داستان عمیق و کارگردانی ماهرانه‎اش به یک درام – کمدی موفق تبدیل شده که توانسته از پتانسیل های بازیگرانش به بهترین شکل برای پیشبرد روایت خود استفاده کند.
نویسنده: مارک دویسیک
منبع: www.markreviewsmovies.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 49%
نظر مثبت:
یک کمدی احساسی با داستان به شدت زیبا و بازی عالی لیام نیسن که درمورد رابطه پدر – پسری و کنار اومدن شخصیت ها با اشتباهات گذشته خودشون هست. با این که ضعف هایی توی تدوین فیلم وجود داره اما کمدی دلنشین و به‎موقع فیلم این مشکلات رو جبران می کنه.
نظر منفی:
فیلم از نظر احساسی صحنه های قدرتمندی داره اما داستان اون بیش از حد قابل پیش بینی و کلیشه ای نوشته شده و بیننده از اول میتونه پایان اون رو حدس بزنه.

دیالوگ برگزیده:
رابرت: همه همدیگه رو ناامید می کنن، عشق جایی معنی پیدا می کنه که می خوای برگردی و جبران کنی.

جزئیات:
• بازیگران اصلی فیلم در واقعیت نیز پدر و پسر هستند.
• کتابی که رابرت در فیلم می خواند «دوبلینی ها» اثر جیمز جویس است.
• این اولین فیلم بلند ساخته شده توسط جیمز دارسی (کارگردان) است.
مدیر دوبلاژ : محمد مهدی رستمی

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش