سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

کولینگ چیست

286 بازدید3 سال پيش
dama.mehr

dama.mehrکاربر dama.mehr

dama.mehrکانال dama.mehr

انواع برج خنک کننده کوچک http://dama-mehr.ir/fa/page/31
1-برج خنک کن مکعبی کانترفلو: دارای یک جریان ناهمسو بین هوای سرد بیرون با آب داغ ورودی میباشد. برجهای مکعبی کانترفلو را جریان مخالف نیز می نامند. نوع استراکچر مکعبی شکل آن سبب جایگیری آسان و اشغال فضای این تجهیز میگیردد. سیستم نازلهای پاششی این مدل ترکیب شده از نازلهای کوچک دایره پاش و مربع پاش.
2-برج خنک کن مخروطی کانترفلو: به این مدل کولینگ تاور گرد یا استوانه ای میگویند و در خنک کاری چیلرهای آبی عمدتاً مورد کاربری قرار می گیرد. چیلرهای تراکمی و جذبی امروزه دارای دو نوع کندانسور آب و هوایی می باشند. نوع آب خنک چیلرهای جذبی و تراکمی به منظور خنک کاری کندانسور خود نیازمند کولینگ تاورهایی با سایز کوچک با شکل مدور می باشند.
3-برج خنک کن ابارا کراس فلو: یکی از انواع رایج وارداتی دستگاه برج مدل ابارا ژاپن می باشد. طراحی این مدل منحصراً تحت مهندسین شرکت ابارا(EBARA) میباشد. شرکت ابارا با طراحی سیستمهای کراس فلو در برج خنک کن کارایی این دستگاه را در مناطق مرطوب و شرجی بهبود بخشید. امروزه بزرگترین نوع وارداتی کولینگ تاور توسط این شرکت میباشد و بسیاری از شرکتهای داخل کشور موجبات فروش این تجهیز را فراهم می کنند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش