سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال "bitcoin" | موسسه کارآفرین آ

485 بازدید2 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
avayemashahir

avayemashahirکاربر avayemashahir

در بورس از کجا شروع کنم ؟کانال در بورس از کجا شروع کنم ؟

این روزها تنور ارزهای دیجیتال، داغِ داغ است. افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال هستند. هر کس از هر کجای دنیا می‌تواند با قبول ریسک سرمایه گذاری، بخشی از دارایی خود را وارد بازار ارزهای دیجیتال کرده و به معامله مشغول شود. رمز ارزها یک کلاس دارایی جدید و هیجان‌انگیز را به وجود آورده‌اند. اما این بدان معنا نیست که راه ما از آموزش و تحلیل جدا شده است. در واقع، باید برای ورود، ماندگاری و درک سازوکار این سیستم، آستین‌ها را بالا بزنیم و با کمک تحقیق و استفاده از منابع موجود در مسیر آموزش ارز دیجیتال قدم برداریم. در این قسمت موسسه کارآفرین آوای مشاهیر، نگاهی گسترده به اصلی‌ترین مفهوم‌های فعالیت در ارزهای دیجیتال می‌اندازیم. اگر قصد ورود به بازار رمز ارزها را دارید، این ویدیو را از دست ندهید.

وقتی بخواهید در بورس تبدیل به یک معامله گر هوشمند شوید. باید در تمامی مهارت های مربوط به آن به توانایی دست یافته باشید. شما می‌توانید با استفاده از تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال و رفتارشناسی درک صحیحی از بازار بورس داشته باشید، عملکرد معامله گر هوشمند را در اختیار شما قرار داده ایم، معامله گر هوشمند با مدیریت سرمایه و ریسک به مهارت کسب درآمد. با عبور از مرز علم باوری. به عملگرایی رسیده است.

ابزار معاملاتی من اولین پکیج پشتیبان آموزش بورس آنلاین، که از ابزارهای معاملاتی مناسب تشکیل شده است. در کنار آموزش های تخصصی Elliot wave و Price action در قالب یک دوره آموزش بورس آنلاین به شما کمک می کند. با تمرین و چالش معاملاتی بر چارت آنلاین بازارهای (بورس اوراق بهادار، بورس کالای ایران، گواهی سپرده سکه طلا، بورس جهانی طلا و سهام بین‌الملل ) به مهارت ثروت ساز دست پیدا کنید.
ITT عملاٌ برای ساخت و سازماندهی ذهن شماست. جهت تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای تدوین و در اختیار همراهان مشاهیری قرار گرفته است.
ارز دیجیتال را با توضیح مفاهیم اولیه آن شروع ‌کنیم:

ارز دیجیتال چیست؟
ارز دیجیتال پول مجازی، رمزنگاری‌شده، غیرمتمرکز و مبتنی بر فناوری بلاک چین است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های رمز ارزها این است که توسط هیچ مرجع مرکزی صادر نشده و دولت‌ها در مدیریت و حفظ آن‌ها دخالتی ندارد.

ممکن است با محبوب‌ترین کوین‌ها، یعنی بیت کوین و اتریوم آشنا باشید، اما جالب است بدانید که امروزه بیش از ۵۰۰۰ رمز ارز مختلف در گردش هستند.

بسیاری از افراد همانند سایر بازارهای سرمایه‌گذاری (بورس، فلزات گران‌بها و)، ارزهای دیجیتال را راهی کوتاه برای رسیدن به سودهای کلان می‌دانند. بااین‌حال، بد نیست بدانید ارزهای رمزنگاری‌شده مبتنی بر سیستمی هستند که بر اساس آن امکان پرداخت امن به‌صورت آنلاین فراهم است، بنابراین می‌توانید برای خرید کالا و خدمات مختلف از انواع ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

ارزهای رمزنگاری ‌شده بر پایه سیستمی هستند که بر اساس آن امکان پرداخت امن به‌ صورت آنلاین فراهم شده است. بنابراین می‌توانید حتی برای خرید کالا و خدمات مختلف از انواع ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

گذشته از این، تمام معاملات رمز ارزها توسط قدرت محاسباتی بسیار بالا تایید می‌شود و نسبت به سایر روش‌های سنتی، هزینه معاملاتی در آن بسیار کم است.

معرفی بیت کوین
«بیت کوین» که به آن «BTC» نیز گفته می‌شود، اولین پروژه موفق ارز دیجیتال است که در ژانویه ۲۰۰۹ ایجاد شد. ایده اصلی این رمز ارز در وایت پیپر بیت کوین توسط فرد یا گروهی ناشناس به نام «ساتوشی ناکاموتو» ارائه شد. بیت کوین یک فناوری متن‌باز (Open Source) است؛ یعنی هیچ فردی مالک یا کنترل‌کننده آن نیست. بنابراین، کد منبع آن در اختیار همه مردم جهان قرار گرفته است و هر کسی می‌تواند آن را بررسی و ویرایش کرده و در بهبود و توسعه آن شرکت کند.

بیت کوین نه ‌تنها اولین ارز دیجیتال است، بلکه به ‌عنوان محبوب‌ترین و با ارزش‌ترین آن‌ها نیز شناخته می‌شود. تا تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۱ بیش از ۶/۱۸ میلیون بیت کوین در گردش بوده و ارزش کل بازار آن حدود ۹۲۷ میلیارد دلار برآورد شده است.

در معاملات این رمز ارز از فناوری همتا به همتا استفاده می‌شود؛ یعنی زمانی که دو نفر با یکدیگر معامله می‌کند، هیچ بانک یا مرکزی به‌عنوان واسط و یا شخص ثالث میان آن‌ها وجود ندارد.
اطلاعات بیشتر پکیج های آموزشی به همراه کوچینگ رایگان آموزش بورس در معامله گری و سرمایه گذاری، جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با شماره 07136398831، 09056119981 خانم محمدی تماس بگیرید
: وب سایت موسسه آوای مشاهیر: https://shirazbours.com/
اینستاگرام موسسه آوای مشاهیر: avayemashahir@

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش