سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

کلاس آموزش بورس در شیراز | آموزش بورس از صفر تا صد

601 بازدید3 سال پيش
avayemashahir

avayemashahirکاربر avayemashahir

avayemashahirکانال avayemashahir

کلاس آموزش بورس در شیراز
آموزش بورس از صفر تا صد ( آموزش بورس آنلاین و حضوری) دوره ها آموزش بورس _ کلاس آنلاین آموزش بورس_کلاس آموزش بورس در شیراز

تا بحال شده فكر كنيد چه زمانهاي زيادي در زندگيتون وجود داره كه ميتونيد آموزش هاتون رو در اون ساعتها تماشا كنيد مثلا در حال تماشای برنامه ای هستی که میدونی داره وقتت رو از بین میبره يا انجام امور روزمره که فکرتون آزاد هست و فقط کاری فیزیکی انجام میدید ؟!!
پكيج آموزشي معامله گر منضبط پایه و ابزاری مناسب برای ایجاد عادت‌های خوب در كسب و كار معامله گری، نظیر نظم و انضباط در معاملات، شکوفایی استعدادهای معامله گری، نوشتن استراتژي معاملاتی درست در بازارهای بورس، پيش برد معاملات صحيح در معاملات در بورس است. همچنین این پكيج آموزشي راهی برای توانمندسازی شما در انتخاب های آگاهانه برای گذر از بحران های مالی است.
موسسه آوای مشاهیرفعال در بازارای سرمایه بهت كمك ميكنه دانشگاه رو به خونه بياري. (کلاس آموزش بورس در شیراز_آموزش بورس از صفر تا صد)
همراه مشاهیری سلام
با تماشا کردن فایلهای ویدیویی و دیدن فیلم های آموزشی رایگان میتونید از گذر زمان به نفع خودتون استفاده کنید و شغل جدیدی را آموزش ببینید و بعد از آموزش های بازار بورس، (کلاس آموزش بورس در شیراز_آموزش بورس از صفر تا صد) گروه کوچینگ به مدت 15 جلسه تحلیل معاملات همراه شماست تا به سوالهای ضروری شما پاسخ داده و شما را در مسیر صحیح بهره بردن از آموزشهای صحیح موسسه آوای مشاهیر راهنمایی کند
جالبه بدونید پکیج آموزشی معامله گر منضبط هر ماه به روز شده و شما میتوانید از آموزشهای بازارهای سرمایه و مدل های معامله گری به سبک جهانی آن بهره مند شوید.
موسس آوای مشاهیر از شما همراهان می خواهد با مشاوران ما از طریق مشاوره رایگان در تماس (کلاس آموزش بورس در شیراز_آموزش بورس از صفر تا صد)باشید.
زمانی که می‌خواهید وارد یک سرمایه گذاری جدید شوید، باید در مرحله اول با آن کاملا آشنا شوید. این آشنایی باید موجب شفافیت و واضح شدن دیدگاه و درک شما از آن سرمایه گذاری شود.
اولین و مهمترین گام موفقیت در ورود به بازار بورس درک شفاف تمام زوایای تحلیلی این بازار می‌باشد. این گام تحلیلگری اگر به درستی انجام شود می‌تواند میزان هماهنگی بورس با روحیات شخصی شما را برای انتخاب آگاهانه، مشخص کند. موسسه آوای مشاهیر شما را دعوت می کند به تماشای کلیپ آموزش رایگان اهداف سرمایه گذاری یا تریدری ؟ (کلاس آموزش بورس در شیراز_آموزش بورس از صفر تا صد)

در همین راستا موسسه آوای مشاهیر جلسات آموزش رایگان و معرفی نحوه معامله گری در بازار بورس را جهت آشنایی شما همراهان مشاهیری برای شما منتشر می کند و شما با مراجعه به صفحه تلویزیون بورس در سایت موسسه آوای مشاهیر می توانید آموزش های رایگان را تماشا کنید شغل جدیدی را آموزش ببینید و از گذشته خوتان بهتر باشید، همچنین جلسات آموزش رایگان معاملات در بورس را تماشا کنید . جهت مشاوره رایگان به شما عزیزان انتشار می یابد. در این جلسات سعی می‌کنیم بازار بورس را برای همگان شفاف کرده تا بتوانند بورس را همان‌گونه که هست، مشاهده کنند. (کلاس آموزش بورس در شیراز_آموزش بورس از صفر تا صد)

ما در موسسه آوای مشاهیر مسیر موفقیت صحیح در بورس را به یک دانش تبدیل کرده و نام آن را دوره جامع نوابغ نامیده‌ایم برای دیدن آموزشی رایگان در بورس در کلیپ موفقیت مالی چیست ؟ تماشا کنید که معامله گر کیست؟

از اینکه اهداف سرمایه گذاری یا تریدری را دنبال می نمایید موسسه آوای مشاهیر پرچمدار تریدر در ایران، مفتخر است آموزش رایگان را به علاقمندان ارایه می نمایید. (کلاس آموزش بورس در شیراز_آموزش بورس از صفر تا صد)

ادامه مطالب جنبه آموزشی دارد.
همه چیز درباره یونیک فاینانس؟(کلاس آموزش بورس در شیراز_آموزش بورس از صفر تا صد)

این روزها بازار فعالیت و سرمایه گذاری در بازار های مالی بسیار داغ است .و افرادی با توجه به وضعیت کاهش ارزش مداوم ریال تصمیم به سرمایه گذاری در بازار های مالی خارجی و دلاری را می گیرند هم بسیار زیادند. (کلاس آموزش بورس در شیراز_آموزش بورس از صفر تا صد)
یکی از شرکت هایی که شخصا بارها تبلیغات و دعوت افراد مختلف و دوستان را درباره آن دیده ام، یونیک فاینانس میباشد. (کلاس آموزش بورس در شیراز_آموزش بورس از صفر تا صد)
به زبان ساده ادعا می کنند که یونیک فاینانس کارگزار بازار های بین الملل میباشد. (کلاس آموزش بورس در شیراز_آموزش بورس از صفر تا صد)
اما این ادعا چه قدر صحت دارد؟(کلاس آموزش بورس در شیراز_آموزش بورس از صفر تا صد)
یونیک فاینانس در سال ۲۰۰۱ در زوریخ سوئیس به ثبت رسیده .(کلاس آموزش بورس در شیراز_آموزش بورس از صفر تا صد)

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش