سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

آموزش بورس مدیریت سرمایه | کلاس آموزش بورس حضوری و آنلاین

522 بازدید3 سال پيش
avayemashahir

avayemashahirکاربر avayemashahir

در بورس از کجا شروع کنم ؟کانال در بورس از کجا شروع کنم ؟

چطور سرمایه گذاری کنیم؟
هر سرمایه‌گذاری‌ای نیازمند صرف کردن زمان و خرج کردن پول و ارائه‌ی خدمات است که قرار است تمام اینها با دریافت سود مالی جبران گردد.

اگر کار می‌کنید و حقوق ثابت دریافت می‌کنید. و زیر بار قرض و قوله نیستید و آنقدر پول در حساب بانکی‌تان هست .که خیالتان از ۶ ماه آینده راحت باشد، می‌توانید به یکی از کارگزارهای بازار بورس مراجعه کنید. و سهام شرکتی را بخرید که ثبات داشته باشد. مشاوران مالی توصیه می‌کنند مقداری از مبلغ سرمایه‌تان را هم خرج اوراق قرضه کنید که ریسک کمتری را داراست.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک هم چند سالیست .که در ایران به راه افتاده‌اند. اینها نهادهایی هستند که بر اساس صلاحدید افراد متخصص در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری،. با سرمایه‌ی مردم اوراق بهادار می‌خرند. و سود حاصل از خرید این اوراق را به سرمایه‌گذاران خود پرداخت می‌کنند. و البته جاهای مطمئنی هم هستند زیرا تضمین بازگشت سود و اصل سرمایه را هم می‌دهند.
روی چیزی که میشناسید سرمایه گذاری کنید
وقتی که پای سرمایه‌گذاری به میان می‌آید، .یکی از اشتباه‌ترین تصمیم‌ها این است. که بروید پولتان را در جایی خرج کنید که هیچ چیزی راجع بهش نمی‌دانید. بهتر نیست بروید .سرمایه‌گذاری را با جاهایی شروع می کنید. که خودتان هم حسی بهشان دارید؟ مثلا از زمان اختراع آتاری تا کنون، .همیشه عاشق بازی‌های کامپیوتری بودید. و نصف عمرتان را در گیم نت‌ها گذرانده‌اید. حالا هم خبردار شده‌اید. شرکتی که کارش تولید بازی‌های ویدئویی است،. شروع به عرضه‌ی سهامش در بازار بورس کرده است. شما که برای عشق خودتان هم شده اخبار این صنعت را دنبال می‌کنید، بدتان هم نمی‌آید در گسترش آن نقشی داشته باشید، پس چه مرضی است .که می‌خواهید بروید سهام شرکت تولید شیرفلکه‌های صنعتی را بخرید. که اگر پول دستی هم بهتان بدهند حاضر نیستید. بروید داخل کارخانه‌اش را ببینید چه برسد به اینکه بخواهید هر دفعه اخبارش را دنبال کنید!
سرمایه گذاری و فاکتورهای مهم
تفاوتی ندارد .بخواهید کجا سرمایه‌گذاری کنید.، مبلغ سرمایه‌تان ۵۰ میلیون است یا ۵ میلیون، ۵۰۰ میلیون است یا ۵ میلیارد، باید این فاکتورها را در هر سرمایه‌گذاری مدنظر قرار گیرد.
در هر شرایطی باید مقداری نقدینگی داشته باشید که حداقل تا ۳ ماه هزینه‌های زندگی شما را پوشش دهد، حتی اگر هیچ درآمدی نداشته باشید. به عبارت دیگر اگر تا ۳ ماه آینده حتی ۱ ریال وارد جیب‌تان نشد، باید مخارج خود و خانواده‌تان تامین شود.
میزان ریسک؟
اگر فرد ریسک‌پذیری باشید، به‌طور بالقوه استعداد چند برابر کردن پول در شما وجود دارد. البته برای به‌دست آوردن ثروت و چند برابر کردن پول باید به میزان سرمایه‌ی خود توجه داشته باشید.
هر چه ثروت و میزان پول کمتر باشد، راحت‌تر می‌توانید آن را چند برابر کنید. برای مثال تبدیل ۲ هزارتومان به ۴ هزارتومان کار راحتی است. اما برای تبدیل ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان کار سخت‌تر می‌شود. به هر میزان که پول اولیه بیش‌تر باشد، چند برابر کردن آن سخت‌تر می گردد.
پس شما باید ریسک‌پذیرتر باشد. اما ریسک‌پذیری به این معنا نیست که هر خطری را به جان بخرید. در این صورت ممکن است همان سرمایه‌ی اولیه را نیز از دست بدهید. اما اگر بخواهید به شرایط فعلی بسنده کنید، تغییری در میزان سرمایه‌ی شما ایجاد نمی گردد.

از هوش خود استفاده کنید؟
اگر بخواهید فقط از نیروی بازوی خود استفاده کنید، ثروت شما پله‌پله بالا می‌رود. اما برای چند برابر کردن پول باید از قدرت هوش خود استفاده کنید.
برای مثال فردی که با تمام دارایی خود یک زمین خریداری می‌کند. بعد از دریافت وام، زمین را ساخته و آپارتمان‌های آن را باقیمت مناسب می‌فروشد. فرض کنیم او زمین را ۲۰۰ میلیون تومان خریداری و در کنار آن ۲۰۰ میلیون تومان وام دریافت کرده باشد. در این‌صورت او جمعاً ۴۰۰ میلیون برای ساخت‌وساز سرمایه‌گذاری کرده است. سپس با ساخت ۴ واحد آپارتمان می‌تواند هر یک را باقیمت ۲۰۰ میلیون تومان بفروشد. پولی که از فروش ۴ واحد آپارتمان به‌دست می‌آید، ۸۰۰ میلیون تومان است که در عرض چند ماه حاصل می‌ گردد.
رکود و تورم را در نظر بگیرید
چند برابر کردن پول بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی یک جامعه به شکست منتهی می‌شود. تصور کنید که شرایط اقتصادی در وضعیت تورم است و قیمت اجناس هرروز در حال افزایش میباشد.

اطلاعات بیشتر پکیج های آموزشی به همراه کوچینگ رایگان
جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با شماره 07136398831، 09056119981 خانم محمدی تماس بگیرید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش