سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

معرفی دوره آموزشی CCNA 200-301 شرکت سیسکو (Cisco)

406 بازدید2 سال پيش
motakhasessho

motakhasesshoکاربر motakhasessho

motakhasesshoکانال motakhasessho

مدرس : مهندس علی کرمی
لینک اصلی صفحه ی سایت : https://motakhasessho.ir/product/ccna-200-301/

دوره آموزشی (CCNA 200-301 (Cisco Certified Network Associate نقطه شروع دوره‌های سیسکو است و با توجه به تغییر روند گواهی‌نامه‌ها در شرکت سیسکو و طراحی جدید برای مشاغل امروز، دوره آموزشی CCNA 200-301 با سرفصل‌های متفاوتی نسبت به دوره‌های قبلی ارائه می‌شود. دوره آموزشی CCNA 200-301 به‌عنوان پایه‌ترین دوره برای سایر دوره‌های شرکت سیسکو و دیگر دوره‌های ورود به دنیای حرفه‌ای و عملی شبکه شناخته می‌شود و مسیر را برای ورود به دوره‌های سطح پیشرفته‌تر مانند CCNP و CCIE هموارتر می‌سازد.

سرفصل‌های دوره آموزشی Implementing and Administering Cisco Solutions (CCNA) 200-301 شامل پیکربندی بخش‌های مختلف شبکه مانند سوئیچ‌، روتر و کنترل‌کننده های وایرلس، مدیریت تجهیزات شبکه و شناسایی تهدیدات امنیت شبکه است (سرفصل‌های این دوره به‌صورت کاملاً جزعی در ویدیو آموزشی معرفی دوره شده است پس پیشنهاد می‌کنم حتماً آن را از قسمت پیش‌نمایش دروس دوره مشاهده کنید.).

این دوره به برنامه‌نویسی پایه‌ای شبکه و خودکارسازی آن اشاره می‌کند که برای شبکه‌های امروزی در سازمان و شرکت‌های خصوصی و دولتی بسیار پرکاربرد است. تمام مفاهیم گفته‌شده در قالب یک دوره خدمت شرکت‌کنندگان آن ارائه می‌شود که طیف گسترده ای از اصول اساسی فناوری اطلاعات را دربرمی گیرد. فرد با شرکت در دوره آموزشی CCNA 200-301 می‌تواند عملیات نصب، پیکربندی، تنظیم و عیب‌یابی شبکه‌های سیسکویی را به همراه برقراری امنیت آن کسب خواهد کرد و باعث رشد جایگاه شغلی و درآمدی یا فرصت‌های شغلی جدیدی را پیش‌روی روی فرد بگذارد.

شرکت سیسکو یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه شبکه و تجهیزات ارتباطی می‌باشد که دوره‌های آموزشی خود را در ۶ سطح (از Entry تا Architect) مطرح کرده است که دوره (CCNA 200-301 (Cisco Certified Network Associate یکی از محبوب‌ترین آن‌ها در ایران و جهان می‌باشد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش