سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

کیت تست دیابت در بی گزند

165 بازدید1 سال پيش
bigazand

bigazandکاربر bigazand

bigazandکانال bigazand

جهت خرید انواع نوار تست قند خون یا کیت تست دیابت به سایت تجهیزات پزشکی بی گزند مراجعه کنید
https://bigazand.com/product-category/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d8%b3%d8%aa-%d9%82%d9%86%d8%af-%d8%ae%d9%88%d9%86/%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d8%aa%d8%b3%d8%aa-%d9%82%d9%86%d8%af-%d8%ae%d9%88%d9%86/

نوار تست قند خوناز کجا بخریم ؟
امپرور ، از برند های شناخته شده در زمینه ی تولید انواع دستگاه تست قند خون می باشد . این برند ، محصولی از کشور تایوان است ؛ و به علت داشتن دقت و سرعت بالا در ارائه ی نتایج ، به طور وسیعی در اسیا ، خاور میانه و اروپا به فروش می رسد . این محصول دارای تاییدیه های CE و تاییدیه ی اداره ی کل تجهیزات پزشکی کشور می باشد . در نتیجه در ایران نیز به طور وسیعی به فروش می رسد .
برای شروع کار کردن با دستگاه تست قند خون امپرور ، نیاز به نوار های تستی از همین برند وجود دارد . این نوار های تست ، با مقدار 0.5 میکرو لیتر خون تازه ی مویرگی می توانند فعالیت خود را اغاز کنند . بعد از قرار دادن این میزان خون روی نوار ها ، نتایج ظرف مدت 5 ثانیه مشخص شده و روی مانیتور دستگاه ارائه می شوند .
دستگاه تست قند خون امپرور و نوار های تست آن ، در عین داشتن کیفیت عالی ، از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار هستند . هنگام خرید دستگاه تست قند خون امپرور ، تعداد 50 عدد نوار تست نیز به مشتری ارائه می شود . با توجه به نیاز فرد و میزان استفاده از نوار های تست ، بعد از گذشت مدتی ، نیاز به خرید مجدد نوار تست وجود دارد .
نوار های تست ، مهم ترین و حساس ترین تجهیزات جانبی هر دستگاه تست قند خون هستند . این محصولات نسبت به :
رطوبت محیطی
دمای بسیار زیاد و یا بسیار کم
نور مستقیم خورشید
خطرات محیطی و اسیب های فیزیکی
از حساسیت زیادی برخوردارند . این عوامل می توانند منجر به تخریب نوار تست شوند . علاوه بر این ، تماس با دست خیس و مرطوب به بخش انتهایی نوار ها ، باعث می شود که نوار فاسد شده و نتایج ارائه شده توسط آن از حیطه ی استاندارد خارج شود . این امر ، نتایج را از اعتبار ساقط می کند .
همچنین نوار ها ، دارای تاریخ انقضای محدود می باشند . به این صورت که بهترین زمان برای مصرف آن ها ، سه ماه بعد از باز کردن پلمپ درب بسته بندی است . پس از سپری شدن این زمان ، حتی اگر به تاریخ انقضای محصول زمان زیادی باقی مانده باشد ، نوار ها فاسد محسوب می شوند . در نتیجه توصیه می شود تا زمان نیاز به نوار های تست ، از باز کردن پلمپ بسته های جدید خودداری شود .
نوار های تست را باید از مکان های معتبر و دارای تاییدیه ی اداره ی تجهیزات پزشکی کشور خریداری نمود . چرا که مراکز غیر معتبر ، ممکن است محصولاتی را ارائه دهند که اصل نبوده ، منقضی شده و به هر دلیل دیگه ای به علت عدم کیفیت پایین ، نتایج غیر واقعی را ارائه می دهند .

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش