سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

نمونه طراحی بسته بندی و لیبل خاص در قم

58 بازدید1 سال پيش
chape_aghigh

chape_aghighکاربر chape_aghigh

chape_aghighکانال chape_aghigh

طراحی بسته بندی، جعبه، پکیجینگ و یا به انگلیسی (Packaging Design) ترکیبی هوشمند و هنری از شکل، ساختار، متریال، متون، تصاویر، رنگها و المان های دیگر یک بسته بندی بوده که علاوه بر محافظت از بسته بندی، هویت مشخصی را از برند به تصویر می‌کشد. بسته بندی تنها یک "جعبه زیبا" نیست بلکه یک ابزار بازاریابی است که می‌تواند مشتری های زیادی را به خود جذب کند و فروش محصول را به طرز شگفت انگیری بیشتر کند.
یک طراحی حرفه‌ای بسته بندی، جذابترین جنبه های محصول را به وضوح نمایش می دهد، کاربرد اصلی محصول را به رخ می‌کشد، روش استفاده از این کارایی را نشان داده و از همه مهم‌تر مخاطب را ترغیب به خرید می‌کند. برای همین طراحی بسته بندی کالا خواه ناخواه یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای انتخاب خرید مشتریان است. داشتن یک بسته بندی باکیفیت، ظریف و جذاب به طور مستقیم (و غیر مستقیم) باعث می‌شود تا مشتریان محصول شما را بدون تردید به دیگر محصولات موجود در قفسه فروشگاه ترجیح دهند.
امروزه چه در فضای آفلاین و چه آنلاین فروش کالاهایی با بسته بندی های مشابه و یا حتی یکسان به طرز قابل توجهی بخصوص در محصولات صادراتی اشباع شده است. در چنین فضایی تنها یک هویت برند به یاد ماندنی است که مشتریان را به سرعت به محصولات شما جذب می‌کند. بسته بندی شما اولین و مهم‌ترین نقش را در بازاریابی محصول شما بازی می‌کند. این بدین معناست که بدون یک طراحی چشمگیر و جذاب در بسته بندی محصول، شما به راحتی از یاد و خاطر مخاطب خود می‌روید.
دفتر چاپ و گرافیک عقیق با اطمینان بهترین خدمات طراحی لوگو، بسته بندی و لیبل را برای محصول شما ارائه می‌دهد.
ما یک شرکت طراحی گرفیک هستیم که پروژه های موفق زیادی را با عنوان طراحی لوگو حرفه ای، طراحی کاتالوگ و بروشور،لیبل، ست اداری و ... به پایان رساندیم اما تمرکز ما همیشه و همیشه روی طراحی بسته بندی بوده و خواهد بود.
برای ثبت سفارش از طریق پل های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید:
تلفن دفتر: 32912525-025
وبسایت: https://aghigh-co.ir/
واتساپ/تلگرام: 09221016771
زیلینک: https://b2n.ir/a76069

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش